دکتری تخصصی وزارت بهداشت (دولتی و آزاد)

دکتری تخصصی وزارت بهداشت (دولتی و آزاد) 

42 محصول وجود دارد.
در هر صفحه
0 دیدگاه

خلاصه ای از رفرانس های معرفی شده توسط وزارت بهداشت (جاوتز، زینسر، مورای، واکر)

4,000 تومان
مشاهده سریع
0 دیدگاه

شامل سوالات کارشناسی ارشد و دکترا وزارت بهداشت سالهای72 تا93 با پاسخ کلیدیآزمون ارشد شامل دروس: ریاضی عمومی،روشهای آماری،بهداشت عمومی،زیست شناسی،زبان عمومیآزمون دکترا شامل دروس: استنباط آماری ، روشهای آمارزیستی،تحلیل چندمتغیره،تحلیل بقاء، کارآزمایی بالینی

25,000 تومان
مشاهده سریع
0 دیدگاه

این کتاب شامل سوالات آزمون کارشناسی ارشد و دکترا وزارت بهداشت سالهای 77 تا 93با پاسخ کلیدی هست که دروسی نظیر ریاضی، فیزیک هسته ای و عمومی، تشریح، آمار، فیزیک پزشکی و زبان عمومی را شامل می‌شود.

45,000 تومان
مشاهده سریع
3 دیدگاه

کتاب «رازهای موفقیت در مصاحبه دکتری»، اولین کتاب با موضوع کسب آمادگی برای حضور مؤثر در مصاحبه‌های آزمون دکتری سراسری و آزاد است. این کتاب علاوه بر بیان نکات مهم جهت حضور مؤثر در مصاحبه دکتری و نیز پاسخ یه سؤالات متداول داوطلبان، به ارائه تجربیات مصاحبه داوطلبان رشته‌های مختلف در آزمون دکتری سال‌های 95 و 96 پرداخته است.

33,000 تومان
مشاهده سریع
1 دیدگاه

بسته آموزشی الکترونیکی مقاله‌نویسی، با عنوان مرجع کامل مقاله‌نویسی به همت فرشید گل‌زاده کرمانی تهیه شده است. این بسته آموزشی شامل ۵ دی وی دی، مشتمل بر ۷۶ کلیپ آموزشی و ۲۰ ساعت آموزش مولتی‌مدیا است.

69,000 تومان
مشاهده سریع
1 دیدگاه

بسته «آموزش مقاله‌نویسی به روش گام به گام» شامل 4 دی وی دی جهت آموزش غیرحضوری مقاله‌نویسی است که مراحل مختلف نگارش و تدوین مقاله تا ارسال به مجلات مناسب جهت اخذ پذیرش را در برگرفته و با تدریس داور، سردبیر مجله و برگزارکننده بیش از ۱۰۰ کارگاه مقاله‌نویسی، دکتر مهدی باغبان تهیه شده است.

65,000 تومان
مشاهده سریع
نمایش 37 - 42 از 42 مورد

بالا