1- چگونه می‌توان به خرید اینترنتی اعتماد کرد و پس از پرداخت هزینه، از ارسال سفارش اطمینان حاصل کرد؟

پاسخ: مهم‌ترین اصل در خریدهای اینترنتی، خرید از فروشگاه‌های دارای نماد اعتماد الکترونیک است. نماد فروشگاه اینترنتی تاپدم در پایین صفحه اصلی سایت قابل مشاهده و بررسی است.

2- ثبت سفارش به چه صورت انجام می‌شود؟

پاسخ: مراحل ثبت سفارش در فروشگاه اینترنتی تاپدم در این‌جا توضیح داده شده است.

3- آیا می‌توان به صورت تلفنی سفارش کالای موردنظر را داد؟

پاسخ: خیر، به منظور تسریع فرآیند ثبت و ارسال سفارش، مشتریان محترم ‏باید سفارش خود را به‌صورت اینترنتی ثبت کنند.

4- مبلغ سفارش را چگونه می‏‌توان پرداخت کرد؟

پاسخ: پس از انتخاب کالای موردنظر توسط مشتری، امکان پرداخت آنلاین هزینه سفارش و یا انتخاب گزینه پرداخت در محل (که هزینه سفارش توسط مأمور پست از مشتری دریافت می‎شود) فراهم می‌شود.

5- با استفاده از کارت کدام بانک‌ها می‌توان هزینه سفارش را اینترنتی پرداخت کرد؟

پاسخ: با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب می‌توان هزینه سفارش را به‌صورت آنلاین پرداخت کرد.

6- در صورتی که پرداخت ناموفق باشد، اما مبلغ از حساب مشتری کم شود، چه باید کرد؟

پاسخ: گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. در این حالت معمولاً پول در حساب‏‌های میانی بانک است و خود بانک مغایرت‏‌ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب برگشت می‌‏دهد. اگر تا 72 ساعت پول به حساب برگشت نخورد، آن‌گاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.

7- سفارش چگونه ارسال می‌شود و پس از چند روز به دست مشتری می‌رسد؟

پاسخ: سفارشات مشتریان حداکثر بعد از گذشت 1 روز کاری وارد چرخه ارسال شده و به اداره پست تحویل داده می‌شود و حداکثر ظرف مدت 4 روز کاری به دست مشتری خواهد رسید.

8- آیا در تمام ساعات شبانه‌روز امکان ثبت سفارش وجود دارد؟

پاسخ: بله، در 24 ساعت شبانه‌روز و 7 روز هفته و حتی ایام تعطیل امکان ثبت سفارش وجود دارد.

9- آیا امکان ابطال یا تغییر سفارش پس از ثبت نهایی وجود دارد؟

پاسخ: هنگامی که مشتری به صورت آنلاین نسبت به پرداخت هزینه سفارش اقدام کرده و سفارش را قطعی نموده است، در صورت انصراف، با توجه به این‌که کالا به درخواست ایشان تهیه می‌شود، مبلغ سفارش قابل استرداد نیست و سفارش ارسال خواهد شد. بنابراین امکان لغو یا تغییر سفارش وجود نخواهد داشت. اما در صورتی که گزینه پرداخت در محل انتخاب شده باشد، با مشتری تماس گرفته خواهد شد و امکان انصراف از سفارش ثبت‌شده توسط مشتری فراهم می‎شود.

 


بالا