آیلتس کیت IELTS KIT

محصول جدید

دو كتاب IELTS KIT (READING/WRITING) به عنوان قويترين درسنامه هاي بخش نوشتاري و بخش خواندن/درك مطلب آزمون آيلتس در اختيار شماست.

22,000 تومان

کتاب حاضر جلد اول از 4 کتاب مربوط به مهارتهای چهارگانه آیلتس می باشد. مهارتهای آیلتس شامل درک مطلب , نوشتن , گوش دادن و صحبت کردن می باشد که کتاب حاضر شامل بخش درک مطلب می باشد.

شامل فرهنگ لغت و واژه نامه همراه با پرسشهای متداول و غیر متداول و تمرینات تکمیلی همراه با ترجمه سوالات و پاسخ سوالات به صورت تشریحی می باشد.

زبان فارسی
نویسنده/نویسندگان رضا خیرآبادی، محسن قاسمی
سال انتشار 1396
نوبت چاپ اول
تعداد صفحات 244 صفحه
شابک 9789641555018
‌ناشر کتابخانه فرهنگ

نوشتن دیدگاه

آیلتس کیت IELTS KIT

آیلتس کیت IELTS KIT

دو كتاب IELTS KIT (READING/WRITING) به عنوان قويترين درسنامه هاي بخش نوشتاري و بخش خواندن/درك مطلب آزمون آيلتس در اختيار شماست.

محصولات مرتبط

کتاب زبان تافل دکتری در برگیرنده مهم‌ترین مباحث مطرح در آزمون‌های زبان داخل کشور است. در این کتاب ضمن معرفی هر یک از آزمون‌های زبان انگلیسی داخل کشور، نکات مهم گرامری و درک مطلب این آزمون‌ها تشریح شده است. همچنین در خصوص بخش‌های شنیداری و دایره لغات نیز توضیحات لازم ارائه گردیده است.

65,000 تومان
مشاهده سریع

کتاب Toefl Test Preparation Kit که در ایران با نام تافل کیت یا کیت تافل شناخته می‌شود، یکی از منابع اصلی آزمون‌های زبان به‌ویژه تولیمو، MSRT ،EPT و MHLE می‌باشد. این کتاب شامل ترجمه متن کامل هر شش نمونه سؤال A تا F همراه با CD صوتی با پاسخ تشریحی در تمام بخش‌های گرامر و شنیداری و درک مطلب است.

40,000 تومان
مشاهده سریع

کتاب مرجع لغات زبان عمومی توسط سعید نیک‌پور (مدرس دوره‎های زبان عمومی کنکور دکتری در دانشگاه‌های صنعتی امیرکبیر، علامه طباطبایی، تهران) در قالب 18 فصل و شامل 1600 لغت تألیف شده است.

29,000 تومان
مشاهده سریع

این مجموعه حاصل تحقيق مولف در زمينه تصويرسازي ذهني و تجربه وی بر روي ساختن تصاوير ذهني جهت يادگيري سريع و هميشگي لغات زبان انگليسي مي‌باشد.

36,000 تومان
مشاهده سریع

در اين مجموعه سعي شده است به هر يك ازسه بخش سوالات تافل دکتری شامل درک مطلب، ساختار و واژگان به طور جامع و کامل به همراه مثال‌های کاملاً تشریحی پرداخته شود.

46,000 تومان
مشاهده سریع

504 واژه ضروری زبان انگلیسی (متن کامل به همراه ترجمه فارسی) به انضمام تمامی واژگان کتاب Essential for TOEFL

21,000 تومان
مشاهده سریع

حاوی لغات زبان عمومی کتابهای 504 واژه و |Essential words for the TOEFLکتاب با بهره گیری از جعبه لایتنرمی باشد. در یک صفحه لغات به زبان انگلیسی و در صفحه بعد ترجمه فارسی |نوشته شده و بین لغات خط چین می باشد که میتوان آنها را برش زد و به صورت فلش کارت استفاده نمود.

16,500 تومان
مشاهده سریع

کتاب جامع تافل لانگمن جامع ترین منبع درسنامه و تست برای داوطلبان آزمون TOLIMO ، MSRT ، MHLE ، EPT و آزمون های زبان دکترا و تافل بین المللی شامل درسنامه بخش های شنیداری –| دستور و گرامر –| درک مطلب و بخش نوشتاری همراه با مجموعه سوالات بخشهای شنیداری و گرامر و درک مطلب همراه با پاسخ تشریحی می باشد.

44,000 تومان
مشاهده سریع

این کتاب شامل دستور |زبان انگلیسی به طور جامع در دوجلد گردآوری گردیده و مورد استفاده دانشجویان کاردانی به کارشناسی و کارشناسی ارشد و آمادگی امتحانات TOEFL ، IELTS ، MICHIGAN ، TOLIMO ، MCHE گنجانده شده است.

8,500 تومان
مشاهده سریع

کتاب |دستورزبان انگلیسی دردوجلد گردآوری گردیده و مورد استفاده آمادگی آزمونهای کاردانی به کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه سراسری و آزاد و آمادگی برای امتحانات استاندارد TOEFL ، IELTS ،  |ICHIGAN ، TOLIMO ، MCHEمی باشد. در انتهای کتاب آزمونهای سراسری و آزاد سالهای 80 تا 85 با پاسخ تشریحی گنجانده شده است.

6,000 تومان
مشاهده سریع

مرجع بخش شنیداری آزمون های MHLE، Tolimo، MSRT قابل استفاده داوطلبان آزمون تافل بین المللی و تافل دکتری داخل کشور

22,000 تومان
مشاهده سریع

آموزش کامل گرامر با روشی نوین ویژه تمام مقاطع و درجات سنی و تحصیلی

0 تومان
مشاهده سریع

آیلتس کیت IELTS KIT Writing skill دکتر رضا خیرآبادی و محسن قاسمی تنها منبع مهارت نوشتن(writing) آزمون آیلتس با تحلیل قسمتهای مختلف این مهارت به زبان فارسی است.

48,000 تومان
مشاهده سریع

بالا