تسلی بخشی‌های فلسفه

محصول جدید

کتاب تسلی بخش های فلسفه یکی از لذت بخش ترین کتاب هایی است که هر فلسفه دوست و فلسفه ندوستی خواهد خواند. این کتاب بیشتر از آن که بیانی فلسفی با کلماتی قلمبه سلمبه داشته باشد، زندگی پنج فیلسوف را رودر روی باورهایشان قرار می دهد تا به ما در مقابله با مشکلات زندگی کمک کند.

19,000 تومان

معرفی کتاب تسلی بخش های فلسفه

کتاب تسلی بخش های فلسفه برای نخستین بار در سال ۲۰۰۰ منتشر شد و طی پانزده سال اخیر، مورد توجه بسیاری از علاقمندان به فلسفه کلاسیک قرار گرفته است.

آلن دو باتن در کتاب تسلی بخش های فلسفه سعی داشته تا فلسفه را از بام انتزاعیات صرف به روی زمین آورده تا با زندگی مردم در ارتباط بیشتری باشد. او سعی کرده است که از آموزه های فیلسوفان بزرگ، در جهت کاربرد آن در زندگی روزمره انسان ها استفاده کند تا از رنج آنان کم کرده و بر غنای آن بیفزاید.

آلن دوباتن فيلسوف رابطه و عشق است او مي خواهد در گذر از نوشتار به آشفتگي روابط پايان دهد و به رابطه اي سرشار از انديشه دست يابد. او از طريق نوشتن به تمامي آشفتگي هاي موجود در انديشه هايش يكپارچگي مي بخشد و اين روش را در تمامي آثارش نيز به كار مي گيرد. به واقع مي توان گفت دوباتن نويسنده اي خود درمانگر است و خوددرماني بخش اصلي تمام نوشته هايش را شامل مي شود.

کتاب تسلی بخشی های فلسفه اصلاً کتاب سخت خوانی نیست و برای خواندن آن به مقدمات فلسفی چندانی نیاز ندارید. کتاب با زندگی نامه های فیلسوفان و بعد تحلیلی فلسفی از نظریات آن و ربط و نسبتشان با فصل مربوط به خودشان، همراه است که مثال هایی ملموس از زندگی آن ها خواندن کتاب را هرچه لذت بخش تر می کند.

کتاب تسلی بخشی های فلسفه شامل شش بخش است که هر بخش در مورد یک فیلسوف و یک راه حل در مواجهه با مشکلی در زندگی است.

شش بخش کتاب شامل موارد زیر است:

  1. تسلی بخشی در مواجهه با عدم محبوبیت – سقراط
  2. تسلی بخشی در مواجهه با کم پولی – اپیکور
  3. تسلی بخشی در مواجهه با ناکامی – سنکا
  4. تسلی بخشی در مواجهه با ناتوانی و نابسندگی – مونتنی
  5. تسلی بخشی قلب شکسته – شوپنهاور
  6. تسلی بخشی در مواجهه با سختی ها – نیچه

 

زبان فارسی
نویسنده/نویسندگان آلن دوباتن
مترجم عرفان ثابتی
ناشر ققنوس
سال انتشار 1396
نوبت چاپ چهاردهم
سایز (قطع یا اندازه) رقعی
تعداد صفحات 304 صفحه
وزن 356 گرم
شابک 9789643114794
جلد شومیز
رتبه 
1396-11-28

تسلی بخش های فلسفه

کتاب فوق العاده ایه. حتما بخونید
درباره بخش اول کتاب به نظر من در جامعه امروز چندان کاربردی نداره.
ما در یک جامعه زندگی میکنیم و انسان یک موجود ذاتا اجتماعی هست. عدم محبوبیت امروز میتونه انسان رو از پیشرفت باز بداره. این موضوع میتونه بدتر از نوشیدن جام شوکران باشه
به قول معروف باید نقابی به صورت زد درهر صورت!!
گاهی مجبوریم این کارو انجام بدیم . . .

رتبه 
1396-10-04

کتاب جالبی است

تسلی بخشی های فلسفه می کوشد تا با استناد به آثار 6 فیلسوف بزرگ، راه حل هایی برای مشکلات روزمره ی ما ارائه کند، با خواندن این کتاب، از سقراط یاد می گیریم،که عدم محبوبیت را نادیده انگاریم
سنکا به ما کمک می کند،تا بر احساس یاس و ناامیدی غلبه کنیم
اپیکور بی پولی ما را چاره می کند
مونتنی راهنمای مناسبی برای درمان ناکارآیی ماست
عشاق دلشکسته می توانند با خواندن آثار شوپنهاور تسلّی خاطر یابند
و کسانی که در زندگی با سختی های زیادی روبرو هستند،با نیچه همذات پنداری می کنند.

رتبه 
1396-10-04

تسلی بخش های فلسفه

این کتاب اصلا کتاب سخت خوانی نیست و برای خواندن آن به مقدمات فلسفی نیاز ندارید. کتاب با زندگی نامه های فیلسوفان و بعد تحلیلی فلسفی از نظریات آن و ربطشان با فصل مربوط به خودشان، همراه است که مثال هایی ملموس از زندگی آن ها خواندن کتاب را لذت بخش تر می کند.

رتبه 
1396-09-28

تسلی بخش های فلسفه

کتابی فلسفی در حد مبتدی با ترجمه فوق العاده
من از خوندنش خیلی لذت بردم عالیه.

بررسی خود را بنویسید!

نوشتن دیدگاه

تسلی بخشی‌های فلسفه

تسلی بخشی‌های فلسفه

کتاب تسلی بخش های فلسفه یکی از لذت بخش ترین کتاب هایی است که هر فلسفه دوست و فلسفه ندوستی خواهد خواند. این کتاب بیشتر از آن که بیانی فلسفی با کلماتی قلمبه سلمبه داشته باشد، زندگی پنج فیلسوف را رودر روی باورهایشان قرار می دهد تا به ما در مقابله با مشکلات زندگی کمک کند.

محصولات مرتبط

کتاب دنیای شگفت انگیز فلسفه نوشته سارا تاملی و ماکوس ویکس است که نسخه اصلی این کتاب در سال ۲۰۱۵ چاپ شده است. این کتاب در واقع به موضوع فلسفه برای کودکان پرداخته است.

22,000 تومان
مشاهده سریع

بالا