مجموعه علوم انسانی

مجموعه علوم انسانی 

287 محصول وجود دارد.
در هر صفحه
0 دیدگاه

مجموعه تست های طبقه بندی شده برای روانشناسی عمومی در سوالات تالیفی وآزمون روانشناسی عمومی گرد آوری شده است. این کتاب از انتشارات پوران پژوهش نوشته عادل مخبری و زینب شیخی می باشد.

15,000 تومان
مشاهده سریع
0 دیدگاه

در سوالات تالیفی وآزمون روانشناسی تربیتی تست ها به صورت طبقه بندی ارائه شده اند و نکات کنکوری و حل تست‌های مرتبط با هر مبحث در پاسخ های کتاب توسط پوران پژوهش نوشته عادل مخبری ارائه شده است.

22,000 تومان
مشاهده سریع
0 دیدگاه

در زبان تخصصی در روانشناسی مطالب درس و نکات کنکوری و حل تست‌های برگزیده و نکته‌دار مرتبط با هر مبحث و مجموعه کاملی از تست‌های طبقه‌بندی شده کنکور کارشناسی ارشد به همراه پاسخ تشریحی ارائه شده است.

24,000 تومان
مشاهده سریع
0 دیدگاه

روانشناسی مرضی و کودکان استثنایی شامل شرح کامل مباحث روانشناسی عمومی و روانشناسی مرضی و کودکان استثنایی همراه با مثال و آزمون‌های کارشناسی ارشد همراه با حل تشریحی وتست‌های تألیفی طبقه‌بندی شده از انتشارات پوران پژوهش نوشته ندا علی بیگی و راضیه مخبریان و زهرا جنتی است.

24,000 تومان
مشاهده سریع
0 دیدگاه

تشریح کامل مطالب روانشناسی عمومی به همراه حل مسایل متنوع آزمون‌های کارشناسی ارشد به صورت تشریحی از انتشارات پوران پژوهش نوشته راضیه مخبریان و ندا علی بیگی

18,000 تومان
مشاهده سریع
0 دیدگاه

روانشناسی رشد(ارشد) حاوی خلاصه روانشناسی رشد به همراه تست های طبقه بندی شده در انتهای هر فصل از انتشارات پوران پژوهش نوشته عبدالحسن فرهنگی

27,000 تومان
مشاهده سریع
نمایش 121 - 126 از 287 مورد

بالا