مجموعه علوم انسانی

مجموعه علوم انسانی 

287 محصول وجود دارد.
در هر صفحه
0 دیدگاه

روانشناسی تربیتی(دکتری) شامل شرح کامل مباحث روانشناسی تربیتی همراه با مثال و آزمون‌های کارشناسی ارشد همراه با حل تشریحی وتست‌های تألیفی طبقه‌بندی شده از انتشارات پوران پژوهش نوشته عبدالحسن فرهنگی است.

16,000 تومان
مشاهده سریع
0 دیدگاه

روانشناسی تربیتی حاوی درس نامه و مسایل آزمون‌های کارشناسی ارشد، به همراه خود آزمایی (برگزیده ای از مسایل و سوالات امتحانی و تمرینات کلاسی) ارائه شده است.

26,000 تومان
مشاهده سریع
0 دیدگاه

روانشناسی فیزیولوژیک و انگیزش و هیجان حاوی درس نامه و مسایل آزمون‌های کارشناسی ارشد، به همراه خود آزمایی (برگزیده ای از مسایل و سوالات امتحانی و تمرینات کلاسی) می باشد.

16,000 تومان
مشاهده سریع
0 دیدگاه

روانسنجی(سنجش و اندازه گیری) حاوی درس نامه و مسایل آزمون‌های کارشناسی ارشد، به همراه خود آزمایی (برگزیده ای از مسایل و سوالات امتحانی و تمرینات کلاسی) ارائه شده است.

24,000 تومان
مشاهده سریع
0 دیدگاه

روانشناسی بالینی حاوی درس نامه و مسايل آزمون‌هاي کارشناسی ارشد، به همراه خود آزمایی (برگزیده ای از مسایل و سوالات امتحانی و تمرینات کلاسی) ارائه شده است.

25,000 تومان
مشاهده سریع
0 دیدگاه

در زبان تخصصی روانشناسی مطالب درس و نکات کنکوری و حل تست‌های برگزیده و نکته‌دار مرتبط با هر مبحث و مجموعه کاملی از تست‌های طبقه‌بندی شده کنکور کارشناسی ارشد به همراه پاسخ تشریحی ارائه شده است.

6,000 تومان
مشاهده سریع
نمایش 127 - 132 از 287 مورد

بالا