این كتاب مجموعه ی مطالبي از درس متون فقه به همراه سؤالات طبقه بندي شده كنكورهاي سراسري و آزاد سالهاي گذشته با پاسخ تشريحي و نيز تستهاي تأليفي ميباشد.
در اين كتاب نگارنده با بياني شيوا و روان به آموزش قواعد و ترجمه زبان عربي می پردازد كه در اين امر از منابع مهم عربي در چهارچوبي نوين و كاملاً آموزشي بهره جسته است.
این کتاب خودآموز ساده و گام به گام اصول فقه بوده و با توجه به کتاب اصول استنباط علامه حیدری (مهمترین منبع اصول آزمون ورودی کارشناسی ارشد) نگارش یافته است.
يادگيري اين درس مبتني بر فهم دقيق مطالب و حل كردن مسائل متنوع ميباشد.دراين كتاب سعي شده که با روان بيان كردن مطالب وتنوع تست اهداف فوق بهطور كامل دنبال شوند.
کتاب حاضر جهت رفع نياز مطالعاتي درس بازاريابي داوطلبان رشته مديريت بازرگاني، بازاريابي و فنآوري اطلاعات مقطع كارشناسي ارشد دانشگاههاي دولتي و آزاد تهيه شده است.
كتاب حاضر به منظور كسب آمادگي لازم جهت شركت در آزمون كارشناسي ارشد رشته مديريت تدوين شده است و داراي 14 فصل (تحقيق در عمليات 1و 2 و 3) ميباشد.