مجموعه فنی و مهندسی

مجموعه فنی و مهندسی 

237 محصول وجود دارد.
در هر صفحه
0 دیدگاه

اين كتاب با مرور عميق در الكترونيك و بيشتر با هدف يادآوري و جمع‌بندي مطالب تدريس شده در الكترونيك I و II مطرح مي‌شود كه شامل 10 فصل بوده و مطالب و سرفصل‌هاي الكترونيك I و II را بطور كامل پوشش مي‌دهد.

43,000 تومان
مشاهده سریع
0 دیدگاه

این کتاب در هفت فصل مطابق با سرفصل‌هاي مصوب شوراي عالي انقلاب فرهنگي براي درس بررسي سيستم‌هاي قدرت تأليف شده و داراي ويژگي‌هاي منحصر به فردی می باشد.

25,000 تومان
مشاهده سریع
1 دیدگاه

در هر فصل چكيده مبسوطي از سرفصلهاي مصوب آموزش عالي، همراه با هدفمند‌ترين مثالها و مناسب‌ترين چيد‌مان در جهت فهم دقيق و گام به گام بحث مورد مطالعه گنجانده شده است.

50,000 تومان
مشاهده سریع
0 دیدگاه

كتاب حاضر دربرگيرنده متون تخصصي گرايش‌هاي مختلف مهندسي برق بوده و در پايان از مجموعه سؤالات كارشناسي ارشد آزمون‌هاي سراسري طي چندين سال گذشته بهره گرفته است.

22,000 تومان
مشاهده سریع
0 دیدگاه

در این کتاب مطالب درسي به شكلي بيان شده كه يادگيري از طريق پاسخگويي به چند سؤال چهار گزينه‌اي نباشد بلكه خواننده با مطالعه اين كتاب درك كاملي از موضوع درس داشته و سپس آموخته‌هاي خود را محك بزند.

38,000 تومان
مشاهده سریع
0 دیدگاه

در این کتاب كليه مطالب پايه‌اي، نكات و روابط موردنياز در تحليل مسائل به همراه مثالهای متنوع،آزمونهای سراسری و آزاد و آزمون خودسنجی با پاسخ تشریحی جمع آوري شده است.

40,000 تومان
مشاهده سریع
نمایش 223 - 228 از 237 مورد

بالا