مجموعه کشاورزی و منابع طبیعی

مجموعه کشاورزی و منابع طبیعی 

66 محصول وجود دارد.
در هر صفحه
0 دیدگاه

زبان تخصصی مهندسی کشاورزی شامل شرح کامل مباحث درس همراه با مثال و آزمون‌های کارشناسی ارشد همراه با حل تشریحی وتست‌های تألیفی طبقه‌بندی شده ارائه شده است.

4,800 تومان
مشاهده سریع
0 دیدگاه

خاک شناسی حاوی تست های طبقه بندی شده کلیه آزمون های کارشناسی ارشد(سراسری و آزاد) مهندسی کشاورزی علوم باغبانی و مجموعه مهندسی کشاورزی زراعت و اصلاح نباتات با پاسخ تشریحی، تست‌های طبقه بندی شده تألیفی با پاسخ تشریحی، ده ها مسأله تألیفی برای خودآزمایی می باشد.

14,000 تومان
مشاهده سریع
0 دیدگاه

متن کامل اصلاح نباتات در گیاهان زراعی براساس سرفصل های ژنتیک و اصلاح نباتات و اصول اصلاح نباتات و چند درس دیگر مصوب وزارت علوم است.

18,000 تومان
مشاهده سریع
0 دیدگاه

آزمونهای جامع دکتری زراعت(فیزیولوژی گیاهان زراعی) حاوی آزمون های کارشناسی ارشد ادوار گذشته به همراه پاسخ های تشریحی ارائه شده است.

0 تومان
مشاهده سریع
0 دیدگاه

تحلیل آمار کاربردی و تجزیه طرح های آزمایشی با نرم افزار sas (از مقدماتی تا پیشرفته) حاوی تست های طبقه بندی شده کلیه آزمون های کارشناسی ارشد(سراسری و آزاد) رشته با پاسخ تشریحی، تست‌های طبقه بندی شده تألیفی با پاسخ تشریحی، ده ها مسأله تألیفی برای خودآزمایی می باشد.

26,000 تومان
مشاهده سریع
0 دیدگاه

كتاب حاضر شامل سؤالات و پاسخهاي تشريحي آزمونهاي سراسری سالهای گذشته مي‌باشد. این کتاب کمک می کند دانشجو در مدت زمان کوتاهی آموخته‌هاي قبلي خود را مرور نمايد.

36,000 تومان
مشاهده سریع
نمایش 19 - 24 از 66 مورد

بالا