رمان

رمان 

86 محصول وجود دارد.
در هر صفحه
1 دیدگاه

رمان «ادیپ در جاده» درمورد شخصیتی به نام اُدیپ است که نادانسته پدرش را کشته و در ناآگاهیِ محض با مادر خود وصلت کرده است، پس از برملاشدنِ حقیقت، چشمانِ خود را كور می کند و قدم در جاده ای می گذارد که از پایانش هیچ نمی داند.

21,000 تومان
مشاهده سریع
1 دیدگاه

کتاب «پیش از آن که بخوابم» درمورد زنی است که در اثر یک سانحه حافظه اش دچار مشکل شده است و هر روز صبح همه اتفاقات رخ داده پیش از خواب را فراموش می کند.

30,000 تومان
مشاهده سریع
1 دیدگاه

رمان «اولین تماس تلفنی از بهشت» اثر میچ البوم، حاوی روایت هایی از بهشت و معجزه است. در این داستان، تلفن تعدادی از ساکنان شهری کوچک زنگ می خورد و آن سوی خط کسانی هستند که با صدای واقعی قبل از مرگشان اعلام می کنند که هم اینک در بهشت هستند.

25,000 تومان
مشاهده سریع
1 دیدگاه

کتاب تابستان آن سال، کتابی فوق العاده زیبا درباره مردی به نام جک می باشد که بیمار و در انتظار مرگ است اما ناگهان همه چیز تغییر کرده و همسرش به جای او می میرد.

25,000 تومان
مشاهده سریع
1 دیدگاه

در رمان عاشقانه، فریبا کلهر سه زن در زندگی مرد داستان حضور دارند و هر کدام از این زن ها چهره ای از شخصیت زن را در زندگی مرد نمایندگی می کنند؛ یکی چهره مادر، دیگری چهره همسر و یکی دیگر در نقش عشق مرد هستند.

12,500 تومان
مشاهده سریع
1 دیدگاه

رمان «شوهر عزیز من» داستان زندگی یک دختر ۱۹ ساله در کوران انقلاب است که در این مسیر ایدئولوژی و عقایدش تغییر می کند. بعد سال های جنگ را پیش رو دارد و ناملایمات جنگ را هم می بیند.

16,000 تومان
مشاهده سریع
نمایش 55 - 60 از 86 مورد

بالا