لیست محصولات تولید کننده انتشارات پوران پژوهش

در هر صفحه
0 دیدگاه

مکانیک کوانتومی حاوی درس نامه و مسایل آزمون‌های کارشناسی ارشد، به همراه خود آزمایی (برگزیده ای از مسایل و سوالات امتحانی و تمرینات کلاسی) ارائه شده است.

26,000 تومان
مشاهده سریع
0 دیدگاه

مکانیک سیالات حاوی تست های طبقه بندی شده کلیه آزمون های کارشناسی ارشد(سراسری و آزاد) مهندسی شیمی بهداشت، ایمنی و محیط زیست (HSE) و مجموعه مهندسی مکانیک و مهندسی فرآوری و انتقال گاز و مجموعه مهندسی شیمی با پاسخ تشریحی، تست‌های طبقه بندی شده تألیفی با پاسخ تشریحی، ده ها مسأله تألیفی برای خودآزمایی می باشد.

32,000 تومان
مشاهده سریع
0 دیدگاه

مکانیک تحلیلی حاوی خلاصه درس به همراه تست های طبقه بندی شده در انتهای هر فصل ارائه شده است.

9,200 تومان
مشاهده سریع
0 دیدگاه

مهندسی پی شامل شرح کامل مباحث مکانیک خاک و پی سازی همراه با مثال و آزمون‌های کارشناسی ارشد همراه با حل تشریحی وتست‌های تألیفی طبقه‌بندی شده از انتشارات پوران پژوهش نوشته محسن نعمتی و آرش پور جعفر است.

14,000 تومان
مشاهده سریع
0 دیدگاه

این کتاب بر اساس ویراست جدید راجر اس. پرسمن ۲۰۱۴ یعنی ویراست هشتم و هفتم تهیه شده است. به طور کامل شامل درسنامه و تست های کنکور دولتی و آزاد از سال ۱۳۸۳ تا ۱۳۹۴ می باشد.

29,000 تومان
مشاهده سریع
0 دیدگاه

این کتاب به شرح کامل مهندسی نرم افزار بهمراه نکات مهم و کلیدی در هر مبحث و فصل و تست‌های سراسری، آزاد و تآلیفی با جواب تشریحی در انتهای هر فصل و حل تشریحی سوالات کارشناسی ارشد درس مهندسی نرم افزار از سال ۱۳۸۵ الی ۱۳۹۴ می پردازد.

16,000 تومان
مشاهده سریع
نمایش 13 - 18 از 221 مورد

بالا