ادبیات و داستان

ادبیات و داستان 

7 محصول وجود دارد.
در هر صفحه
1 دیدگاه

بیشعوری (Assholism) کتابی ا‌ست به طنز در مورد «تجاوز حماقت‌آمیز اما آگاهانه به حقوق دیگران The Original Self-HelpGuide for Recovering Assholes and Their Victims»، نوشته خاویر کرمنت که در سال ۱۹۹۰ منتشر شد. نویسنده در این کتاب مدعی می‌شود که بیشعوری یک بیماری و اعتیاد است، نه بداخلاقی و سوءرفتار و به معرفی بیشعوری از زوایای مختلف می‌پردازد.

15,000 تومان
مشاهده سریع
1 دیدگاه

کتاب عباس دست طلا به همت سازمان بسیج اصناف کشور و توسط نشر فاتحان و با قلم خانم محبوبه معراجی پور چاپ شده است. عباس دست طلا یک کتاب جنگی و حماسی نیست؛ یعنی فقط جنگی نیست. بلکه یک کتاب اقتصادی است؛ یک کتاب کار است.

6,000 تومان
مشاهده سریع
1 دیدگاه

کتاب بار دیگر، نادر نوشته سید قاسم یاحسینی تاریخ شفاهی زندگی شهید نادر مهدوی است. شهید نادر مهدوی (شهید شاخص سال 1394) یکی از مهره های اصلی جریان مقابله به مثل در خلیج فارس در دوران جنگ تحمیلی است.

13,000 تومان
مشاهده سریع
1 دیدگاه

مزایای منزوی بودن (The Perks of Being a Wallflower) کتابی به سبک رمان نامه نگارانه است که توسط نویسنده آمریکایی، استیون چباسکی نوشته شده است. این کتاب اولین بار در ۱ فوریه ۱۹۹۹منتشر شد و توانست به مدت ۷۱ هفته در لیست پرفروش ترین کتاب های نیویورک تایمز قرار بگیرد. این کتاب مجموعه ای از نامه های میان دو دوست است.

18,000 تومان
مشاهده سریع
1 دیدگاه

نبرد من، کتابی که توسط آدولف هیتلر نوشته شده است و بیانگر اندیشه های سیاسی هیتلر و ناسیونال سوسیالیسم می باشد.

44,000 تومان
مشاهده سریع
0 دیدگاه

این کتاب شامل شش داستانِ کوتاه است که اکثرشان در دو یا سه سالِ اخیر نوشته شده اند و مخاطبان در آن ها فضاهای جدیدی از دولت آبادی درک خواهند کرد. درون مایه اکثر داستان ها شهری ست و بعضی شان نیز حتی در جغرافیایی خارج از ایران اتفاق می افتند.

12,000 تومان
مشاهده سریع
نمایش 1 - 6 از 7 مورد

بالا