لیست محصولات تولید کننده آموت

در هر صفحه
8 دیدگاه

کتاب من پیش از تو (Me Before You) یک رمان عاشقانه نوشته جوجو مویز است. این کتاب نخستین بار در ۵ ژانویه ۲۰۱۲ در بریتانیا چاپ شد. بلافاصله پس از انتشار در سال ۲۰۱۲، این کتاب در صدر پرفروش‌ترین‌های بریتانیا جای گرفت و خیلی زود مورد توجه مجلات و رسانه‌های بین‌المللی قرار گرفت. این کتاب به مدت ۱۲ هفته از جمله کتاب های پر فروش نیویورک تایمز بود. این رمان...

36,000 تومان
مشاهده سریع
0 دیدگاه

رمان مردی از آنادانا ترکیبی از قصه و سیاست است. در این کتاب مردی از آنادانا با شخصیت های سیاسی برخوردهایی دارد که به هرکدام از آنها با ظرافت و قلم زیبای نویسنده پرداخته شده است.

25,000 تومان
مشاهده سریع
1 دیدگاه

در رمان عاشقانه، فریبا کلهر سه زن در زندگی مرد داستان حضور دارند و هر کدام از این زن ها چهره ای از شخصیت زن را در زندگی مرد نمایندگی می کنند؛ یکی چهره مادر، دیگری چهره همسر و یکی دیگر در نقش عشق مرد هستند.

12,500 تومان
مشاهده سریع
1 دیدگاه

رمان «شوهر عزیز من» داستان زندگی یک دختر ۱۹ ساله در کوران انقلاب است که در این مسیر ایدئولوژی و عقایدش تغییر می کند. بعد سال های جنگ را پیش رو دارد و ناملایمات جنگ را هم می بیند.

16,000 تومان
مشاهده سریع
1 دیدگاه

روایت داستان «زندگی اسرارآمیز» خواننده را در جریان تلاش های لی لی برای شناخت خود و درک حقیقت مربوط به گذشته پرفراز و نشیبش قرار می دهد. اما او قبل از هر چیز، باید با حقیقت تلخی راجع به مادرش و مرگ اسرارآمیز او روبه رو شود.

25,000 تومان
مشاهده سریع
0 دیدگاه

موضوع «رز گمشده» جست وجو و تلاش رمزآمیز و دشوار دختری است زیبا و جوان به نام «دیانا» که بنا به وصیت مادر متوفی اش باید خواهر همزادش «مری» را پیدا کند؛ خواهری که 24 سال پیش -وقتی دیانا یک ساله بوده- توسط پدرش که آنها را ترک کرده، برده شده و به تعبیری برای همیشه گم می شود.

12,500 تومان
مشاهده سریع
نمایش 7 - 12 از 21 مورد

بالا