برتری خفیف

محصول جدید

برتری خفیف با عنوان فرعی – تبدیل اقدامات منظم ساده به موفقیت و خوشبختی نامحدود – کتابی در زمینه موفقیت، خودسازی و خوشبختی است. برتری خفیف ترجمه کتاب THE SLIGHT EDGE نوشته جف اولسون است.

25,000 تومان

کتاب برتری خفیف

درباره نویسنده کتاب:

نویسنده کتاب برتری خفیف در سراسر آمریکا و در گوشه و کنار جهان تاکنون برای بیش از ده ها هزار نفر سخنرانی کرده است و طی سی سال گذشته به صدها هزار نفر کمک کرده است. هدف او از این سخنرانی ها کمک به مردم جهان برای پیدا کردن سطوح بالاتری از تعالی شخصی و استقلال مالی بوده است.

جف اولسون در ایالات نیومکزیکو متولد شده است و مدرک کارشناسی اش را در رشته بازاریابی از دانشگاه این ایالت گرفته و با بالاترین رتبه فارغ التحصیل شده است. در سال ۲۰۰۵وقتی چاپ اول این کتاب به بازار عرضه شد هیچ گاه تصور نمی شد که مخاطبان این چنین از این کتاب استقبال کنند. کتاب برتری خفیف به صورت شفاهی و دهان به دهان بین مردم ترویج شد و همچون انتشار شعله های آتش خیلی زود به همه جا سرایت کرد. صدها هزار نفر آن را خوانده بودند و به دیگران نیز معرفی کرده بودند.

او در مقدمه کتاب می گوید که چگونه بدون کمپین تبلیغاتی، کتاب برتری خفیف به گستره زیادی از مردم معرفی شده بود و زندگی آن ها را تحت تأثیر قرار داده بود، بنابراین او وظیفه خود دانسته بود که این کتاب را برای مردم در دسترس کند و سپس در سال 2008 ویرایشی از این کتاب را برای نوجوانان ارائه کرده است.

موضوع کتاب برتری خفیف:

مهم ترین نکته کتاب برتری خفیف این است که موفقیت روز به روز و قدم به قدم شکل می گیرد. همان طور که نویسنده از نحوه تحول زندگی اش از یک ولگرد ساحلی که برای کسب درآمد چمن های زمین گلف را کوتاه می کرده به یک میلیونر می گوید. او از یک نقطه عطف در زندگی اش می گوید که از وضعیت قبلی خود منزجر شده و تصمیم می گیرد یک آدم موفق باشد. البته در این مسیر نیز مشکلاتی به وجود می آید و به نقطه صفر و زیر صفر بازمی گردد، اما باز هم برای موفق شدن تلاش می کند. او می خواهد نشان دهد که افراد موفق کارهایی را انجام میدهند که افراد ناموفق تمایلی به انجام دادنشان ندارند.

این کتاب تلاش دارد تا به شما ثابت کند که هر نوع موفقیتی، چه بزرگ و چه کوچک، یک شبه حاصل نمی شود و نویسنده کلید اصلی موفقیت را حاصل تصمیمات روزمره می داند. در حقیقت موفقیت تکرار مداوم گام های درست است.

در این کتاب برخی موارد بیان شده، ساده و بدیهی به نظر می رسد، اما چیزهایی است که می تواند در تصمیمات روزانه ما مؤثر باشد و شاید لازم باشد انتخاب های کوچک و بزرگ زندگی را بر اساس آنها مجدداٌ ارزیابی کرد. در یک کلام برتری خفیف یعنی انجام اقدامات کوچک روزانه برای دست یافتن به موفقیت های بزرگ.

این کتاب به دو بخش اصلی تقسیم می شود. در بخش اول به معرفی برتری خفیف پرداخته می شود و در بخش دوم، نحوه استفاده از آن در زندگی توضیح داده می شود. هر بخش دارای 9 فصل است.

در ابتدای هر فصل از کتاب، سخنان و جملات زیادی از بزرگانی همچون رالف والدو امرسون، ناپلئون هیل و ... آمده است. همچنین در انتهای هر فصل، یک یا دو داستان از تجربه‌های شخصی خوانندگان کتاب درمورد این که چگونه برتری خفیف بر زندگی‌شان اثر گذاشته است، نقل قول شده است. همچنین به عنوان جمع بندی از هر فصل، نکات مهم آن در پایان هر فصل ارائه شده است. به عنوان مثال یکی از نکات مهم فصل پنجم کتاب با عنوان «آهسته تر بروید تا سریع تر برسید»، این است که «سخت کمی زمان می برد، غیرممکن فقط کمی زمان بیشتری می خواهد.».

می توان افرادی را که ممکن است این کتاب را بخوانند به دو دسته تقسیم کرد:

- افرادی که قبلا کتاب هایی در زمینه موفقیت خوانده اند.

- افرادی که تا به حال کتابی در زمینه موفقیت نخوانده اند.

در هر دو صورت این کتاب برای شما مفید خواهد بود. برای افرادی که قبلاً کتاب هایی این زمینه را مطالعه کرده اند، قسمت هایی از مطالب کتاب برتری خفیف ممکن است تکراری و حوصله سر بر باشد. چون می توان آن ها را در هر کتاب موفقیت دیگری پیدا کرد. اما چیزی که در مورد این کتاب متفاوت است، نحوه بیان نویسنده و تلاش او برای ایجاد یک نگرش جدید است. به همین خاطر حتی اگر همه کتاب های حوزه موفقیت و خودسازی را خوانده باشید باز هم این کتاب برای شما مفید خواهد بود.

اما اگر تا به حال هیچ کتابی در زمینه موفقیت و خودسازی نخوانده اید، برتری خفیف یک کتاب بسیار ارزشمند برای شما خواهد بود. مطالب این کتاب ساده و روان می باشد و می توانید نهایت استفاده از آن را ببرید.

 

جف اولسون در پایان کتاب به خوانندگانش می گوید که می توانند این کتاب را در کتابخانه خود بگذارند و فراموشش کنند و یا می توانند بخشی از یک جنبش شوند؛ جنبش انجام دادن کارهایی که انجام دادنشان آسان و نیز انجام ندادنشان آسان است، اما تأثیرات مهمی در دنیای فرد می گذارند.

 

بخشی از کتاب:

هنگامی که شروع به بررسی موفقیت ها و شکست هایم کردم، چیزی که متوجه شدم این بود که همان فعالیت هایی که من را از شکست نجات داده و از خط شکست به خط بقا رسانده بودند، می توانستند من را از متوسط بودن نجات دهند و از خط بقا به خط موفقیت برسانند؛ البته اگر فقط انجام دادن آن ها را ادامه می دادم و نکته همین بود: این دقیقاً همان کاری بود که من انجام نمی دادم.

به محض این که به کمی بالاتر از خط بقا می رسیدم و در مسیر موفقیت قرار می گرفتم، بدون توجه به آن و حتی بدون فکر کردن درباره آن، انجام دادن کارهایی را که من را به آن جا رسانده بودند متوقف می کردم. طبیعتاً، پس از آن دوباره شروع به پسرفت می کردم؛ عقب نشینی به سوی بقا و حتی پایین تر از آن، به سمت خط شکست و مدام این کار را انجام می دادم. فقط به همین دلیل است که زندگی ما آن چرخه نوسانی را دنبال می کند. به همین سادگی است. به محضر این که از شکست دور می شویم و از خط بقا عبور می کنیم، از ادامه دادن کارهایی که ما را به آن جا رسانده اند دست می کشیم.

زبان فارسی
نویسنده/نویسندگان جف اولسون
مترجم لطیف احمدپور و میلاد حیدری
ناشر ققنوس
سال انتشار 1396
نوبت چاپ سوم
سایز (قطع یا اندازه) رقعی
تعداد صفحات 392 صفحه
وزن 450 گرم
شابک 9786002782342
جلد شومیز
رتبه 
1396-12-07

برتری خفیف

من کتابهای موفقیت زیاد خوندم. ولی این کتاب خیلی بهتر از همه شون بود. یه دید جدید و مکمل.

رتبه 
1396-11-29

کتاب برتری خفیف

فوق العاده بود با تمام وجودم خوندمش و واقعا به زندگیم کمک کرد پیشنهاد میکنم حتما بخونیدش

رتبه 
1396-10-26

خیلی عالی بود

این کتاب به شما میگه که موفق شدن کار سختی نیست و لازم نیست حتما موجود خارق العاده ای باشید.
فقط شما رو با این سوال مواجه میکنه که آیا تو مسیر درست دارید قدم برمیدارید؟
خیلی مفید و خوبه

رتبه 
1396-10-20

کتاب برتری خفیف

من این کتاب رو خوندم. کتاب خیلی خوبی هست هر چند دیگه یه جاهاییش یه مطالبیرو بیش از حد هی تکرار میکنه ولی خوندنش کاملا پیشنهاد میشه حتی اگه ۱ درصد بتونه تغییر در شما ایجاد کنه پس باید خوندش

رتبه 
1396-10-05

برتری خفیف

من کتابو کامل نخوندم، تا الان حدود یک سومش و خوندم ولی تا اینجا میتونم بگم کتاب خوبیه چون تحت تاثیر مطالب کتاب قرار گرفتم و سعی میکنم توصیه های کتاب و به طور روزمره انجام بدم

رتبه 
1396-10-04

کتاب خوبی بود

واقعا کتاب بی نظیری برای خودسازی و موفقیته.

رتبه 
1396-09-28

برتری خفیف

واقعا بعد از خواندن برتری خفیف بود که فهمیدم نسل ما چقدر عجوله; از جمله خودم.

رتبه 
1396-09-26

کتاب برتری خفیف

برتری خفیف کتابی بدون شعارهای تکراریه. موفقیت با انجام پیوسته کارهای ساده حتما محقق میشه. بخش رهایی از گذشته در این کتاب برای من اهمیت زیادی داشت.

بررسی خود را بنویسید!

نوشتن دیدگاه

برتری خفیف

برتری خفیف

برتری خفیف با عنوان فرعی – تبدیل اقدامات منظم ساده به موفقیت و خوشبختی نامحدود – کتابی در زمینه موفقیت، خودسازی و خوشبختی است. برتری خفیف ترجمه کتاب THE SLIGHT EDGE نوشته جف اولسون است.

محصولات مرتبط

آرتور شوپنهاور، فیلسوف نامدار آلمانی، در کتاب هنر همیشه بر حق بودن، که اثری منحصر به فرد در مجموعه آثار اوست، رهنمودهایی برای غلبه بر حریف در بحث و مجادله بیان می کند.

8,000 تومان
مشاهده سریع

کتاب هنر شفاف اندیشیدن، در یک کلام، یک کتاب جامعه شناسی – روانشناسی یا خودشناسی است که یک رمان نویس و کارآفرین سوئدی نوشته شده و یک گزارشگر ورزشی، یعنی عادل فردوسی پور آن را ترجمه کرده است، البته با همراهی دو نفر دیگر.

28,000 تومان
مشاهده سریع

مزایای منزوی بودن (The Perks of Being a Wallflower) کتابی به سبک رمان نامه نگارانه است که توسط نویسنده آمریکایی، استیون چباسکی نوشته شده است. این کتاب اولین بار در ۱ فوریه ۱۹۹۹منتشر شد و توانست به مدت ۷۱ هفته در لیست پرفروش ترین کتاب های نیویورک تایمز قرار بگیرد. این کتاب مجموعه ای از نامه های میان دو دوست است.

18,000 تومان
مشاهده سریع

بالا