رمان

رمان 

86 محصول وجود دارد.
در هر صفحه
3 دیدگاه

کتاب «دختر شینا» خاطرات قدم‌خیر محمدی، همسر سردار شهید حاج ستار ابراهیمی است. این کتاب، زندگی یک دختر روستایی ست که در حال‌وهوای روزهای جنگ می‌گذرد و به‌رغم تعلق به ادبیات پایداری و جنگ، اثری است که عین زندگی را با تمام سختی‌ها و خوشی‌هایش، روایت می‌کند.

10,000 تومان
مشاهده سریع
3 دیدگاه

سه‌گانه‌ فاضل نظری شامل سه دفتر از اشعار فاضل نظری شاعر نام‌آشنای معاصر است. «آن‌ها»، «گریه‌های امپراتور» و «اقلیت» عنوان این دفترهاست.

40,000 تومان
مشاهده سریع
3 دیدگاه

گلستان یازدهم خاطرات زهرا پناهی‌روا، همسر سردار شهید علی چیت‌سازیان است. این کتاب با زبانی صادقانه به شرح زندگی یک ‌سال و هشت‌ماهه مشترک شهید چیت‌سازیان و همسرشان پرداخته است.

15,000 تومان
مشاهده سریع
3 دیدگاه

رمان دالان بهشت از پرفروش ترین‌ رمان های‌ ایرانی‌ است. داستان‌ زندگی‌ دختری‌ که‌ با‌ تصمیم‌ والدینش‌ ازدواج‌ می کند، اما به دلیل ناپختگی خیلی‌ زود شکست‌ می خورد و در طول سال های بعد به اشتباهاتش پی می برد.

22,000 تومان
مشاهده سریع
3 دیدگاه

عشق در زمان وبا رمانی از نویسنده مشهور گابریل گارسیا مارکز به سال ۱۹۸۵ است. فیلمی نیز بر اساس کتاب در سال ۲۰۰۷ ساخته شده‌است. کتاب عشق سال های وبا در مورد یک عشق قدیمی بین یک دختر و پسر و زنده شدن دوباره آن بین آنها در زمان پیری و پس از مرگ شوهر دختر می باشد .

38,000 تومان
مشاهده سریع
3 دیدگاه

سال بلوا یکی از کتاب های مشهور عباس معروفی است. این کتاب حاوی خاطراتی است که در ذهن یک زن به نام نوشافرین مرور می شود. سال بلوا تاریخ و شرایط سیاسی و اجتماعی کشور را در جنگ جهانی دوم و حکومت رضاشاه و همچنین کلیت تاریخ ایران را به زیبایی به تصویر می کشد.

21,000 تومان
مشاهده سریع
نمایش 79 - 84 از 86 مورد

بالا