رمان

رمان 

86 محصول وجود دارد.
در هر صفحه
9 دیدگاه

پس از تو (After You) یک رمان عاشقانه نوشته جوجو مویز است. این کتاب نخستین بار در ۲۹سپتامبر ۲۰۱۵در بریتانیا چاپ شد. رمان پس از تو، ادامه ای است بر کتاب رمان پرفروش قبلی نویسنده با عنوان من پیش از تو که در سال ۲۰۱۲ منتشر شده بود. مویز که سال ها در روزنامه «ایندیپندنت» به عنوان روزنامه نگار فعالیت می کرد، از سال 2002 به نوشتن رمان های عاشقانه پرداخت و از...

37,000 تومان
مشاهده سریع
8 دیدگاه

کتاب من پیش از تو (Me Before You) یک رمان عاشقانه نوشته جوجو مویز است. این کتاب نخستین بار در ۵ ژانویه ۲۰۱۲ در بریتانیا چاپ شد. بلافاصله پس از انتشار در سال ۲۰۱۲، این کتاب در صدر پرفروش‌ترین‌های بریتانیا جای گرفت و خیلی زود مورد توجه مجلات و رسانه‌های بین‌المللی قرار گرفت. این کتاب به مدت ۱۲ هفته از جمله کتاب های پر فروش نیویورک تایمز بود. این رمان...

36,000 تومان
مشاهده سریع
2 دیدگاه

سفر به گرای ۲۷۰ درجه، رمانی است با موضوع جنگ ایران و عراق. داستان این کتاب پیرامون زندگی دانش‌آموز جوانی است که زندگی عادی و حضور در جبهه را با هم تلفیق نموده است .

11,900 تومان
مشاهده سریع
1 دیدگاه

رمان «شاه بی شین» اثری است که بر اساس زندگی محمدرضا شاه پهلوی نگاشته شده است. داستان این کتاب از بیماری شاه آغاز می شود و سپس با نگاهی به گذشته از کودکی تا لحظه مرگ محمدرضا پهلوی را روایت می کند آن هم روایت اول شخص، همچنین نوع نگاه شاه به زن، جامعه، دنیا، اطرافیان و حتی روابطش با اشیا و حیوانات در این رمان بخوبی به تصویر کشیده شده اند.

14,900 تومان
مشاهده سریع
2 دیدگاه

آبنبات هل‌دار داستان طنزی است از زبان یک کودک بجنوردی؛ برادر این کودک قرار است به جبهه برود.

17,000 تومان
مشاهده سریع
2 دیدگاه

وقتی مهتاب گم شد، قبل از آن که شرح زندگی علی خوش لفظ باشد، روایتی عینی از واقعه ا ی تاریخی است که موجب شد سرنوشت خیل وسیعی از مردمان ایران تغییر کند.

19,000 تومان
مشاهده سریع
نمایش 73 - 78 از 86 مورد

بالا