لیست محصولات تولید کننده چشمه

در هر صفحه
0 دیدگاه

رمان «خانه لهستانی ها» نوشته مرجان شیر محمدی است، هر چند که بیشتر او به عنوان یک بازیگر شناخته می شود، اما نویسنده ای است با چند داستان و رمان که بعضاً آثارش با تحسین اهالی ادبیات وهمین طور اقبال مخاطبان مواجه شده است.

19,000 تومان
مشاهده سریع
1 دیدگاه

جز از کل در مورد پدر و پسری است که هر کدام از یک زاویه خاص و متفاوت با عامه مردم به زندگی و اتفاقات آن نگاه می کنند. پدر با باورهای خاص و گاه عجیب خودش سعی می کند پسرش، جسپر را به بهترین شکل ممکن تربیت کند و به همین خاطر داستان زندگی خودش را از همان دوران کودکی برای او تعریف می کند.

52,000 تومان
مشاهده سریع
0 دیدگاه

جای خالی سلوچ، بعد از کلیدر، قویترین اثر دولت آبادی می باشد. این رمان، داستاني است كه بر اساس تقليدي نزديك به واقعيت از آدمي و عادات و حالات بشري نوشته شده باشد و به نحوي از آن جا شالوده جامعه را در خود تصوير و منعكس كند.

36,000 تومان
مشاهده سریع
0 دیدگاه

کتاب بهترین شکل ممکن مجموعه ای است شامل ۶ داستان که هر کدام از داستان ها در یکی از شهرهای شیراز، تهران، مشهد، اهواز، اصفهان و بندر انزلی اتفاق می افتد.

10,000 تومان
مشاهده سریع
0 دیدگاه

این کتاب شامل شش داستانِ کوتاه است که اکثرشان در دو یا سه سالِ اخیر نوشته شده اند و مخاطبان در آن ها فضاهای جدیدی از دولت آبادی درک خواهند کرد. درون مایه اکثر داستان ها شهری ست و بعضی شان نیز حتی در جغرافیایی خارج از ایران اتفاق می افتند.

12,000 تومان
مشاهده سریع
0 دیدگاه

ماجرای کتاب برادران سیسترز درباره زندگی دو برادر به نام های ایلای (راوی ماجرا) و چارلی با نام خانوادگی سیسترز است که به عنوان دو آدم کش، شهرت زیادی دارند.

24,000 تومان
مشاهده سریع
نمایش 13 - 18 از 21 مورد

بالا