من پیش از تو

محصول جدید

کتاب من پیش از تو (Me Before You) یک رمان عاشقانه نوشته جوجو مویز است. این کتاب نخستین بار در ۵ ژانویه ۲۰۱۲ در بریتانیا چاپ شد. بلافاصله پس از انتشار در سال ۲۰۱۲، این کتاب در صدر پرفروش‌ترین‌های بریتانیا جای گرفت و خیلی زود مورد توجه مجلات و رسانه‌های بین‌المللی قرار گرفت. این کتاب به مدت ۱۲ هفته از جمله کتاب های پر فروش نیویورک تایمز بود. این رمان عاشقانه نه تنها توانست به کتاب بسیار محبوبی در میان خوانندگان تبدیل شود؛ بلکه نظر مثبت اکثریت منتقدین را هم جلب کرد.

من پیش از تو را می توان محبوب ترین کتاب جوجو مویز در ایران نامید.

36,000 تومان

من پیش از تو (Me Before You) یک رمان عاشقانه نوشته جوجو مویز است. این کتاب نخستین بار در ۵ ژانویه ۲۰۱۲ در بریتانیا چاپ شد. بلافاصله پس از انتشار در سال ۲۰۱۲، این کتاب در صدر پرفروش ترین های بریتانیا جای گرفت و خیلی زود مورد توجه مجلات و رسانه های بین المللی قرار گرفت. این کتاب به مدت ۱۲ هفته از جمله کتاب های پر فروش نیویورک تایمز بود. این رمان عاشقانه نه تنها توانست به کتاب بسیار محبوبی در میان خوانندگان تبدیل شود؛ بلکه نظر مثبت اکثریت منتقدین را هم جلب کرد. من پیش از تو را می توان محبوب ترین کتاب جوجو مویز در ایران نامید.

 

معرفی کتاب من پیش از تو اثر جوجو مویز:

کتاب من پیش از تو یک رمان عاشقانه محسوب می شود، اما عشق موضوع اصلی آن نیست! جوجو مویزدر این روایت عاشقانه سعی دارد درسی به خوانندگان بدهد که هیچ وقت برای شروع زندگی از صفر دیر نیست. من پیش از تو داستان عاشقانه و تلخ دو عاشق ا ست که هم به یکدیگر می رسند و هم نمی رسند. داستان باور به خود و بقیه است، داستان پیروزی محبت است، داستان امید است و داستان زندگی ا ست. جوجو مویزداستانی را با شخصیت های بعضاً دوست داشتنی خلق کرده و بدون جانب داری از آن ها، به ما امکان می دهد خود را جای تک تک شان بگذاریم، از خود بپرسیم اگر من جای فلانی بودم چه می کردم و سپس نتیجه گیری کنیم.

ادامه ای بر این کتاب با نام پس از تو نوشته شد که از طریق کتاب های پاملا دورمن در ۲۹ سپتامبر ۲۰۱۵ منتشر شد.

 

داستان کتاب:

من پیش از تو داستان قصه ای ست که در خاطره ها می ماند. یک داستان عاشقانه، متفاوت و غم انگیز است. باید گفت فقط یک حادثه می تواند، زندگی هر کسی را دچار تغییر و تحول عمیقی کند. اما چه چیزی باعث می شود که بعد از آن، هنوز به زندگی ادامه می دهد. ماجرای کتاب بین یک دختر و پسر است. پسری که متخصص امور مالی است، ورزش های خطرناکی انجام می دهد، ماجراجو است، اهل سفر است، عاشق است و وضعیت مالی بی نظیری دارد. اما در مقابل با دختری رو به رو هستیم که بسیار ساده است، تا به حال سوار هواپیما نشده است، دنیا را ندیده است، لباس های عجیب و غریب می پوشد و در یک خانواده فقیر زندگی می کند.

ماجرای این کتاب با حادثه ای که برای ویل ترینر اتفاق می افتد شروع می شود. حادثه ای که نویسنده به طور خلاصه آن را شرح می دهد. ویل ترینر جوان ورزشکار و ثروتمندی است که در اثر یک تصادف، قطع نخاع می شود و بعد از آن باید روی یک صندلی چرخدار زندگی کند. ویل بعد از اینکه به قصد انجام دادن کارهای خود، دوست دخترش لیسا را ترک می­کند در خیابان با یک موتورسوار تصادف می کند. تصادفی که باعث می شود دچار آسیب در مهره های ۵ و ۶ ستون فقرات شود و فلج شدن دست ها و پاهای او را به همراه داشته باشد. تصادفی که انگار به خط سرنوشت او خورده است تا به نخاعش!

پس از این اتفاق، ماجرای های کتاب در دو سال بعد از سر گرفته می شود. شخصیت لوئیزا کلارک به داستان اضافه می شود.

کتاب من پیش از تو و پس از تو

دختر ۲۶ ساله ای که با خانواده اش زندگی می کند. لوئیزا که در تأمین خانواده کمک می کند، شغلش را در یک کافه محلی از دست می دهد. بعد از چندین تلاش بی نتیجه، بالاخره یک موقعیت استخدامی خاص گیر می آورد: کمک برای مراقبت از ویل ترینر.

لوئیزا کلارک مهربان و شاداب شغل جدیدی یافته، مراقبت از یک معلول جوان! وظیفه او این است که مانع از افسردگی بیش از حد ویل شود. در ابتدا بخاطر اوقات تلخی و رنجش ویل، رابطه­ی او و لوئیزا سخت است. ویل که به خاطر شرایط فعلی زندگی اش از همه چیز و همه کس آزرده است، به سختی حضور لوئیزا را تاب می آورد. اوضاع وقتی بدتر می شود که دوست‎دختر ویل، لیسا، با بهترین دوستش، روپرت، ازدواج می کند.

لوئیزا متوجه مچ های زخمی ویل می شود و بعداً می فهمد وقتی مادرش با خواسته او مبنی بر مرگ آسان، مخالفت کرده، دست به خودکشی زده است. بعد از این ماجرا قرار شده ویل ۶ ماه زندگی کند و بعد درباره مرگ آسان تصمیم بگیرند. لوئیزا همراه با ترینا تصمیم می گیرد کاری کند این فکر از سر ویل خارج شود. لوئیزا می خواهد به ویل نوع دیگری از نگاه کردن را یاد بدهد و او را از خودکشی برهاند.لوئیزا همه تلاشش را به خرج می دهد تا فکر خودکشی از سر ویل خارج شود؛ آن ها مدام به گردش می روند و به هم نزدیک تر می شوند، اما اکنون زمان بافته شدن ریسمان گرفتاری های لوئیزاست: پاتریک، دوست پسرش، همه چیز را تمام می کند؛ پدرش شغلش را از دست می دهد و گرفتاری های مالی بیشتری پیش می آید و ...

آیا لوئیزا می تواند او را از فکر خودکشی برهاند و نور امیدی را در زندگی سخت این مرد جوان، روشن کند؟ برای یافتن پاسخ این سؤال، کتاب من پیش از تو را بخوانید و عاشقانه نامتعارف بین لوئیزا و ویل را خودتان کشف کنید و در راه این کشف بخندید، گریه و تأمل کنید و شاید هم آخر سر نگاه تان به زندگی و سختی هایش را تغییر دهید.

 

درباره نویسنده کتاب من پیش از تو:

جوجو مویز (Jojo Moyes) روزنامه نگار و نویسنده انگلیسی که متولد ۱۹۶۹ است، از سال ۲۰۰۲ رمان های پراحساسی را نوشته و تنها کسی است که تابه حال توانسته دو بار جایزه انجمن رمان نویسان رمانتیک را دریافت کند.

جوجو مویز می گوید: برای نگارش من پیش از تو، مکان های متعددی را جستجو کردم. به تمام اسکاتلند سفر کردم و بالاخره شهری را که داستان باید در آن شکل بگیرد را پیدا کردم. شهر کوچکی با یک قلعه در وسط آن! به نظر من لازم بود که لوئیزا متولد چنین شهر کوچکی باشد. من خودم متولد یک شهر کوچک هستم و خوب می دانم که بزرگ شدن در شهرهای کوچک چه آرامشی در شخص ایجاد می کنند. قلعه را انتخاب کردم، زیرا قلعه نمادی از ثروتمندان گذشته است. همان طوری که ویل ترینر جوان ما در داستان این گونه است. پس لوئیزا اگر متولد چنین شهری باشد می تواند به ویل ثروتمند کمک کند. در من پیش از تو، مجبور بودم که اختلاف طبقاتی بین ویل ترینر و لوئیزا را نشان دهم.

برای این که از تلخی داستان کاشته شود، به طنز هم روی آوردم. طنزی لطیف در کشمکش این دو جوان. خانواده خشک و صمیمی ویل و شیطنت های گاه و بیگاه لوئیزا. این می توانست یخ رابطه بین آنها را بشکند. در بعضی از صحنه های داستان، حتی گریه هم کرده ام. داستان برای من امیدبخش و در عین حال دردناک بوده است. 

«یک بعلاوه یک» و «میوه خارجی» دیگر آثار این نویسنده هستند.

 

درباره مترجم کتاب من پیش از تو:

کتاب من پیش از تو اولین کتابی است که از جوجو مویز به فارسی ترجمه شده است. مریم مفتاحی مترجم کتاب می گوید:

شاید برخی ها فکر کنند که رمان من پیش از تو یک رمان عاشقانه است. اما من این تصور را ندارم. به نظرم یک داستان امیدبخش و سرشار از کشمکش های روحی و ذهنی است. به باور من مخاطبان ایرانی لطیف بودن این اثر را دوست دارند. احساساتی که در این رمان به بازی گرفته می شود، خواننده ایرانی را آرام می کند و در نهایت وقتی خواننده کتاب را به پایان می رساند، شاید اول دچار هیجانات مختلف روحی شود، اما بعدش به نوعی آرامش می رسد و به زندگی و مقوله هستی جور دیگری نگاه می کند. سوژه­ی این رمان اصلا بومی نیست و در عین حال کاملاً ملموس و واقعی است. این رمان تمام مردم جهان را به چالش کشیده و دلیلش هم این است که به یک مقوله کاملاً انسانی پرداخته است.

مفتاحی همچنین گفت: واقع گرا بودن داستان بسیار به جذابیت رمان کمک کرده است. به راحتی در افراد اثر کرده و خواننده خودش را جای تک تک شخصیت­های داستان قرار می دهد. شخصیت های داستان آدم هایی هستند که ما در اطراف خود می بینیم. اتفاقی که برای ویل می افتد می تواند برای هر کسی رخ بدهد. پس باید زندگی را جدی گرفت و لحظاتش را لمس کرد. وقتی یک دانشجوی پزشکی پیغام می گذارد که بعد از این که کتاب را بستم رفتم شروع کردم به خواندن درس آناتومی تا برای امتحان آماده شوم، دوست دارم نهایت بهره را از لحظه لحظه عمرم ببرم چون زندگی به مویی بند است، خانم مویز به هدفش رسیده است.

مفتاحی می گوید: قطعاً «رمان من پیش از تو» یک شاهکار ادبی به آن مفهمومی که منتقدان ادبیات انتظار دارند نیست یا اثری که در دانشگاه تدریس شود، اما اصلاً یک کارمعمولی هم نیست. ظرافت و پرداخت جزئیات از نظر من بسیار خوب انجام شده، به قول خوانندگان با خواندن کتاب هم فیلمش را در ذهن دیدند و همشنیدند. از همه کسانی که کتاب را خوانده اند.

 

بخش هایی از متن کتاب:

دلم واقعا برایش می سوخت. وقتی می دیدمش که به بیرون پنجره ماتش برده است، به نظرم غمگین ترین فردی آمد که به عمرم دیده ام. با گذر ایام، دریافتم شرایطش فقط مربوط به اسارت در صندلی چرخدار نیست، نه چون آزادی جسمی اش را از دست داده است، بلکه به فهرست بلندبالا و بی پایان مشکلات جسمی و روحی ای مربوط می شود که می توانند عواقب بدی در پی داشته باشند. با خودم فکر کردم اگر من جای او بودم احتمالاً به همین اندازه احساس درماندگی می کردم.

 

من می دانم که می توانم خوشحالت کنم و مطمئنم که تو هم می توانی خوشبختم کنی…. تو از من آدمی ساختی که اصلاً تصورش را هم نمی کردم. حتی با این شرایطی که داری باز هم میتوانی شادم کنی. از تمام آدم های دنیا فقط می خواهم کنار تو باشم، تو را به هر کسی ترجیح میدهم، حتی این تویی که به نظر خودت از دست رفته است.

 

کلارک، تو در قلبم ثبت شدی، از همان روز اولی که با آن لباس خنده دار و لطیفه های مسخره ات وارد شدی و قادر نبودی کوچک ترین چیزی را که احساس می کنی، بروز ندهی. تو زندگی مرا دگرگون کردی ... .

 

 فیلم من پیش از تو:

در سال ۲۰۱۶ فیلمی بر مبنای این کتاب ساخته شد و در آمریکا اکران شد. بازیگران اصلی این فیلم امیلیا کلارک و سم کلفلین هستند.

فیلم من پیش از تو به کارگردانی تیا شروک و بازی امیلیا کلارک و سم کلفلین در نقش های اصلی، دستمایه اقتباس سینمایی قرار گرفت و توسط برادران وارنر در ۳ ژوئن ۲۰۱۶ اکران شد.

در فیلم شخصیت های کتاب به خوبی به تصویر کشیده شده بودند (به خصوص شخصیت لوئیزا) و خواننده ای که فیلم را نگاه کند ارتباط خیلی خوبی با آن می گیرد.

 

نظرات منتقدان کتاب من پیش از تو:

  • یو اس ای تودی و نیویورک تایمز هردو این کار را ستودند. منتقد نیویورک تایمز گفت: وقتی این رمان را تمام کردم، نمی خواستم آن را نقد کنم؛ می خواستم دوباره آن را بخوانم.
  • مدافعان حقوق افراد ناتوان از کتاب و فیلم انتقاد کردند، چون داستان بر این تأکید داشت که ویل برای جامعه مانند یک سربار است.
  • بعضی کتاب ها را نمی توان زمین گذاشت. کتاب هایی هستند که شخصیت هایش به قدری جذاب هستند که مخاطب دوست ندارد داستان تمام شود. به همین خاطر خواندن کتاب را هر چه بیشتر کش می دهد. من پیش از تو، یک چنین رمانی است. بعضی وقت ها می خندید، بعضی جاها عصبانی می شود و البته که خیلی از صفحه ها نیز اشک می ریزید. پیشنهاد من: این کتاب را باید به همراه یک دستمال کاغذی باید فروخته شود.
  • نشریه آمریکایی پابلیشرز ویکلی: رمانی خواندنی، مسحورکننده و منطبق با نیازهای دنیای امروز.
  • رومنتیک تایمز: عشقی پرشور، غیرممکن و آرمانگرایانه.
  • نیویورک تایمز:نویسنده این کتاب خواننده را در موقعیتی قرار می دهد که اشک ریزان بخواند و جلو برود.

 

زبان فارسی
نویسنده/نویسندگان جوجو مویز
مترجم مریم مفتاحی
ناشر آموت
سال انتشار 1396
نوبت چاپ چهل و یکم
سایز (قطع یا اندازه) رقعی
تعداد صفحات 536 صفحه
وزن 589 گرم
شابک 9786006605425
جلد شومیز
رتبه 
1397-01-16

من پیش از تو

لوییزا خیلی ادم جالبیه. در حالی که داره ازخودگذشتگی میکنه در حق خواهرش، بازم دوسش داره و از دستش ناراحت نیست و باهاش مشورت میکنه و حرف میزنه. یا وقتی بخاطر خانواده ش کار میکنه هنوزم دوستشون داره.
وقتی رفتار ویل رو میبینه بازم به تلاشش ادامه میده.
کلا خیلی ادم مثبتیه و انگار هیچ کینه و ناراحتی تو دلش جایی نداره. از اوناس که ادمو به زندگی امیدوار میکنه.

رتبه 
1397-01-15

من پیش از تو

فیلمش خیلی خلاصه است و اصلا جزئیات خوب کتاب رو نداره. کتاب خیلی بهتره. من اول کتاب رو خوندم و بعد فیلم رو دیدم.

رتبه 
1396-12-15

من پیش از تو

اول کتاب رو خوندم بعد فیلم رو سه بار دیدم و هر مرتبه اشک امانم رو برید…..

رتبه 
1396-12-12

من پیش از تو

این سرزندگی و خل بازی های لوئیزا واقعا حال ادم رو خوب میکنه. جالبه که احساس کردم از جانب بقیه شخصیت های داستان یه ادم بیخیاله که متوجه چیزی نیست، ولی ادم عمیقیه در واقع.

رتبه 
1396-12-10

من پیش از تو

از نظره من آخرش واقعا بد تموم شد. از نویسنده کتاب بدم میاد .من عاشق نقش ویل شده بودم چطوری تونست آخره کتاب رو انقدر غم انگیز تموم کنه ؟!

رتبه 
1396-12-09

من پیش از تو

من خیلی این کتاب رو دوست داشتم. یه طوریه که ادم خودشو جای شخصیت ها میذاره. ولی دختری که رهایش کردی ادمو گیج میکنه از تعداد شخصیت ها

رتبه 
1396-10-19

me before you

من کتاب من پیش از تو رو توی خونه دیدم و آخر شب قبل خواب خوندم ولی مگ میشد ۵۰۰ص کتاب یه شبه تموم بشه…صبح مرخصی گرفتم تا تمومش کنم.ماجرای داستان نه آخرش کمی مشخص بود و قانون خودکشی بارضایت خود افراد لاعلاج هنوز برام هضم نمیشه… نمیتونیم درست بودن یا نبودنشو بفهمم.. دخالت در مرگ و یا زجر از زندگی نباتی… همتون سالم و شاد باشید و قدر لحظات زندگی رو بدونین.

رتبه 
1396-10-03

کتاب من پیش از تو

من پیش از تو، علیرغم سادگی و به دور از هر گونه تکلف و غلو بسیار تاثیر گذاره. هرچند مخاطب دنبال یک اتفاق غیر قابل پیش بینیه، اما اثراتش آرام آرام در ذهن مخاطب ته نشین میشه و خیلی راحت عشق و تاثیر پذیری افراد از عشق را لمس می کنید.
پیشنهاد من به هه دوستان گلم این رمان هستش ، ارزش ” دو ” بار خوندن رو هم داره چون رمانی که ارزش ” دو” بار خوندن رو نداشته باشه یه جاش ایراد داره.

بررسی خود را بنویسید!

نوشتن دیدگاه

من پیش از تو

من پیش از تو

کتاب من پیش از تو (Me Before You) یک رمان عاشقانه نوشته جوجو مویز است. این کتاب نخستین بار در ۵ ژانویه ۲۰۱۲ در بریتانیا چاپ شد. بلافاصله پس از انتشار در سال ۲۰۱۲، این کتاب در صدر پرفروش‌ترین‌های بریتانیا جای گرفت و خیلی زود مورد توجه مجلات و رسانه‌های بین‌المللی قرار گرفت. این کتاب به مدت ۱۲ هفته از جمله کتاب های پر فروش نیویورک تایمز بود. این رمان عاشقانه نه تنها توانست به کتاب بسیار محبوبی در میان خوانندگان تبدیل شود؛ بلکه نظر مثبت اکثریت منتقدین را هم جلب کرد.

من پیش از تو را می توان محبوب ترین کتاب جوجو مویز در ایران نامید.

محصولات مرتبط

رمان «اولین تماس تلفنی از بهشت» اثر میچ البوم، حاوی روایت هایی از بهشت و معجزه است. در این داستان، تلفن تعدادی از ساکنان شهری کوچک زنگ می خورد و آن سوی خط کسانی هستند که با صدای واقعی قبل از مرگشان اعلام می کنند که هم اینک در بهشت هستند.

25,000 تومان
مشاهده سریع

کتاب «پیش از آن که بخوابم» درمورد زنی است که در اثر یک سانحه حافظه اش دچار مشکل شده است و هر روز صبح همه اتفاقات رخ داده پیش از خواب را فراموش می کند.

30,000 تومان
مشاهده سریع

رمان «ادیپ در جاده» درمورد شخصیتی به نام اُدیپ است که نادانسته پدرش را کشته و در ناآگاهیِ محض با مادر خود وصلت کرده است، پس از برملاشدنِ حقیقت، چشمانِ خود را كور می کند و قدم در جاده ای می گذارد که از پایانش هیچ نمی داند.

21,000 تومان
مشاهده سریع

روایت داستان «زندگی اسرارآمیز» خواننده را در جریان تلاش های لی لی برای شناخت خود و درک حقیقت مربوط به گذشته پرفراز و نشیبش قرار می دهد. اما او قبل از هر چیز، باید با حقیقت تلخی راجع به مادرش و مرگ اسرارآمیز او روبه رو شود.

25,000 تومان
مشاهده سریع

جز از کل در مورد پدر و پسری است که هر کدام از یک زاویه خاص و متفاوت با عامه مردم به زندگی و اتفاقات آن نگاه می کنند. پدر با باورهای خاص و گاه عجیب خودش سعی می کند پسرش، جسپر را به بهترین شکل ممکن تربیت کند و به همین خاطر داستان زندگی خودش را از همان دوران کودکی برای او تعریف می کند.

52,000 تومان
مشاهده سریع

رمان پاییز فصل آخر سال است از حال و هوای زنانی می‌گوید که در دوراهی‌های زندگی دست و پا می‌زنند و به دنبال راهی برای خلاصی از گذشته و آینده، دوباره شاد زیستن یا کنار گذاشتن رویاها و با واقعیت زندگی ‌کردن هستند.

18,000 تومان
مشاهده سریع

ریگ روان جدیدترین اثر استیو تولتز پس از رمان تحسین شده جزء از کل است. تولتز در مصاحبه ای گفته جزء از کل را درباره ترس از مرگ نوشته و ریگ روان را درباره ترس از زندگی.

35,000 تومان
مشاهده سریع

هاینریش بل، برنده نوبل ادبیات، در رمان عقاید یک دلقک، به خوبی توانسته شرایط کشورش در زمان هیتلر را از نظر تاریخی، اجتماعی، سیاسی و … برای خواننده ترسیم کند و با کمک کاراکتر هانس، مردی افسرده که ماسک بر چهره زده و به دنبال سرنوشت مبهمی به خانه اش بازگشته است، شرایط را برای خواننده ملموس می سازد.

30,000 تومان
مشاهده سریع

عامه پسند رمانی است که مي توان آن را در رده ادبيات پليسي به شمار آورد، اما در این اثر هيچ جنايتي اتفاق نمي افتد و در عین حال دارای طنزهای زیادی هم می باشد.

17,500 تومان
مشاهده سریع

کتاب بهترین شکل ممکن مجموعه ای است شامل ۶ داستان که هر کدام از داستان ها در یکی از شهرهای شیراز، تهران، مشهد، اهواز، اصفهان و بندر انزلی اتفاق می افتد.

10,000 تومان
مشاهده سریع

بکمن در رمان تراژیک - کمیک مردی به نام اوه، احساس هایی مثل عشق و نفرت را به زیبایی به تصویر می کشد و انسان و جامعه مدرن را در لفاف طنزی شیرین و جذاب نقد می کند.

25,000 تومان
مشاهده سریع

جای خالی سلوچ، بعد از کلیدر، قویترین اثر دولت آبادی می باشد. این رمان، داستاني است كه بر اساس تقليدي نزديك به واقعيت از آدمي و عادات و حالات بشري نوشته شده باشد و به نحوي از آن جا شالوده جامعه را در خود تصوير و منعكس كند.

36,000 تومان
مشاهده سریع

«سه قصه» از چهار داستان به نام های «بالشی پُر از پَر سفید»، «خروس سفید»، «ماه بر پیشانی» و «سرگذشت فنچ ها» تشکیل شده و پوریا علمی، طنزپرداز مطرح کشورمان مقدمه آن را نوشته است.

7,500 تومان
مشاهده سریع

رفتیم بیرون سیگار بکشیم هفده سال طول کشید شامل نه داستان از هفت نویسنده معاصر روس است که در ابتدای هر داستان یک صفحه به شرح حال و فعالیت های نویسنده اختصاص داده شده است.

16,000 تومان
مشاهده سریع

کتاب اسکارلت دهه شصت مجموعه شعری از سجاد افشاریان است. اشعاری که عموماً روحی عاشقانه در آنها دیده می شود.

16,000 تومان
مشاهده سریع

کتاب «مردم در سیاست ایران» نوشته یرواند آبراهامیان، شامل ۵ مقاله از این تاریخ نگار است. موضوع محوری پژوهش های این کتاب، تغییرات و تحولاتی است که نه از گذر گفت وگوها و بده بستان های سیاستمداران حرفه ای پشت درهای بسته، بلکه به واسطه حضور مردم در خیابان یا همبستگی اصناف و جمعیت ها برای رسیدن به خواست هایی جمعی به دست آمده است.

16,000 تومان
مشاهده سریع

فرار از اردوگاه 14 روایت مستندی است از زندگی در یکی از مخوف ترین و امنیتی ترین اردوگاه های زندانیان سیاسی در کره شمالی.

18,000 تومان
مشاهده سریع

ماجرای کتاب برادران سیسترز درباره زندگی دو برادر به نام های ایلای (راوی ماجرا) و چارلی با نام خانوادگی سیسترز است که به عنوان دو آدم کش، شهرت زیادی دارند.

24,000 تومان
مشاهده سریع

رمان غول مدفون یکی از رمان‌های محبوب نوبلیست ژاپنی یعنی «ایشی گورو» است. این کتاب حکایتِ زندگیِ زوجی است در میان مردمی که چیزی از گذشته خود به یاد نمی آورند. خود آنها هم تنها یادشان می آید که زمانی پسری داشته اند و می دانند که به جست و جوی او باید پا در راهِ سفری سحرآمیز گذاشت.

26,000 تومان
مشاهده سریع

ایده محوری «ابله» همان طور که خود «داستایوفسکی» در یک نامه نوشته، «ارائه تصویر کامل از یک انسان زیبا» است. پرنس «میشکین» ابله مقدس روسی و از تبار «دون کیشوت» است، یک نوع مسیح در جهانی غیرمسیحی.

70,000 تومان
مشاهده سریع

رمان «خانه لهستانی ها» نوشته مرجان شیر محمدی است، هر چند که بیشتر او به عنوان یک بازیگر شناخته می شود، اما نویسنده ای است با چند داستان و رمان که بعضاً آثارش با تحسین اهالی ادبیات وهمین طور اقبال مخاطبان مواجه شده است.

19,000 تومان
مشاهده سریع

از دو که حرف می زنم از چه حرف می زنم نوشته هاروکی موراکامی در واقع خاطرات مرتبط با دوندگی هاروکی موراکامی و نقش آن در نویسندگی و زندگی حرفه ای وی است.

15,000 تومان
مشاهده سریع

کتاب مو قرمز اثر اورهان پاموک نویسنده نامدار ترک و برنده جایزه نوبل ادبیات است. پاموک در این رمان با خلاقیتی که دارد افسانه ها و اسطوره ها را با واقعیت پیوند می دهد و ماجرایی جذاب با پایانی غافل گیر کننده و فراموش نشدنی می آفریند.

25,000 تومان
مشاهده سریع

کتاب دختر پرتقالی نوشته یاستین گردر نویسنده مشهور نروژی است. یاستین گردر رمان دختر پرتقالی را دو سال بعد از نگارش رمان «مرد داستان فروش» منتشر کرد. حال و هوای رمان «دختر پرتقالی» تشکیل شده از یک داستان کلی با روایت هایی گوناگون، حول محور پرسش های فلسفی فراوان. اثری نسبتاً خوب با دیالوگ های تأثیر برانگیز است. 

12,000 تومان
مشاهده سریع

کتاب افشاگر گریشام چندین هفته پرفروش‌ترین کتاب در زمینه ادبیات داستانی بوده است. نیویورک تایمز در مطلب خود کتاب «افشاگر / The Whistler»‌ را نسبت به کتاب پیشین این نویسنده «وکیل دغل / Rogue Lawyer» گام بلندی به جلو دانست.

30,000 تومان
مشاهده سریع

کتاب چراغ ها را من خاموش می کنم اثر زویا پیرزاد یکی از معروف ترین کتاب های دهه هشتاد است. این رمان از هنگام انتشار تاکنون بسیار مورد استقبال مخاطبین قرار گرفته است، به گونه ای که تاکنون به چاپ هفتادم رسیده است. بیشتر مخاطبان داستان معاصر فارسی این کتاب را خوانده اند. فرانکلین لوئیس ترجمه انگلیسی این کتاب را با عنوانThings We Left Unsaidدر سال ۲۰۱۲ منتشر...

22,500 تومان
مشاهده سریع

کتاب عادت می کنیم اثر زویا پیرزاد یکی از پرفروش ترین رمان های حال حاضر محسوب می شود. این رمان برشی از زندگی سه زن ایرانی، دختر و مادر و مادربزرگ در تهران دهه ی 80 شمسی است. دختر درگیر مسائل و خواسته های نسل خود است، مادربزرگ هنوز غرق در گذشته ای است که کمابیش ساخته و پرداخته ی ذهن راوی قصه آرزوست.

19,900 تومان
مشاهده سریع

بالا