محصول جدید
پس از تو (After You) یک رمان عاشقانه نوشته جوجو مویز است. این کتاب نخستین بار در ۲۹سپتامبر ۲۰۱۵در بریتانیا چاپ شد. رمان پس از تو، ادامه ای است بر کتاب رمان پرفروش قبلی نویسنده با عنوان من پیش از تو که در سال ۲۰۱۲ منتشر شده بود. مویز که سال ها در روزنامه «ایندیپندنت» به عنوان روزنامه نگار فعالیت می کرد، از سال 2002 به نوشتن رمان های عاشقانه پرداخت و از معدود نویسندگانی است که دو بار برنده «جایزه سال رمان عاشقانه» شده است. مویز تاکنون 14 رمان نوشته که به زبان های مختلف در سرتاسر جهان ترجمه شده و از برخی از این آثار نیز اقتباس سینمایی شده است.
این محصول در انبار موجود نیست
اخطار: آخرین موجودی فعلی!
تاریخ در دسترس بودن:
پس از تو
پس از تو (After You) یک رمان عاشقانه نوشته جوجو مویز است. این کتاب نخستین بار در ۲۹سپتامبر ۲۰۱۵در بریتانیا چاپ شد. رمان پس از تو، ادامه ای است بر کتاب رمان پرفروش قبلی نویسنده با عنوان من پیش از تو که در سال ۲۰۱۲ منتشر شده بود. مویز که سال ها در روزنامه «ایندیپندنت» به عنوان روزنامه نگار فعالیت می کرد، از سال 2002 به نوشتن رمان های عاشقانه پرداخت و از معدود نویسندگانی است که دو بار برنده «جایزه سال رمان عاشقانه» شده است. مویز تاکنون 14 رمان نوشته که به زبان های مختلف در سرتاسر جهان ترجمه شده و از برخی از این آثار نیز اقتباس سینمایی شده است.
دریافت کننده :
* فیلدهای مورد نیاز
یا لغو
مویز درباره این کتاب می گوید: من قصد نداشتم که ادامه ای بر ماجراهای داستان من پیش از تو بنویسم، اما کار بر روی یک اسکریپت سینمایی و خواندن حجم انبوهی از توییت ها و ایمیل های به اشتراک گذاشته شده مرا متوجه این موضوع کرد که این مسأله تبدیل به سؤال روزانه اغلب آنها گردیده؛ لو (لوئیز - شخصیت رمان اول) پس از آن ماجراها با زندگی خودش چه کرد. حقیقت اینکه شخصیت های اصلی داستان به هیچ عنوان مرا ترک نکردند.
مسأله ای که جوجو مویز در کتاب پس از تو بر آن تمرکز دارد نیز توانایی انسان در بازسازی زندگی خود پس از اتفاقات غم انگیز و از دست دادن هاست. در این کتاب می خوانیم که لوئیزا چگونه بر اندوهی که زندگی اش را احاطه کرده فائق می آید. در این کتاب نیز همچنین اتفاقات شگفت انگیز زیادی می افتد و شخصیت های قدیمی در فضاهای جدیدی با هم روبرو می شوند.
شاید پاره ای تصور کنند که به خاطر مناسب بودن محتوا و لحن کتاب های او برای ترجمه، در شرایطی که کتاب های عاشقانه جوانانه کمی می توانند مجوز نشر بگیرند، مویز توانسته اینقدر در ایران محبوب شود.
اما مویز در فرنگ نویسنده گمنامی نیست و در ژانر نوشته های عاشقانه بسیار موفق بوده، طوری که یکی از معدود نویسندگانی است که توانسته دو جایزه معتبر در این ژانر را از آن خود کند.
کتاب پس از تو هم با یک حادثه شروع می شود. حادثه ای که داستان کتاب بر آن سوار است. پس از تو به هجده ماه پس از مرگ ویل برمی گردد. با لوئیزا در وضعیتی روبرو می شوید که او از طرفی با غم از دست دادن ویل و از طرف دیگر با عذاب وجدان ناشی از کمک به او برای پایان دادن به حیاتش دست و پنجه نرم می کند. روحیه و زندگی او بسیار آشفته و پریشان است. لوئیزا دچار افسردگی شده، حال آنکه ماه ها قبل به ویل قول داده بود که تمام تلاش خود را بکند تا زندگی هیجان انگیز و شیرینی را تجربه کند. اما حالا هیچ فعالیت خاصی انجام نمی دهد. لوئیزا بعد از مرگ ویل اکنون به لندن آمده و در آپارتمانی زندگی می کند که با پول ویل خریده است. لوئیزا در کافه فرودگاه مشغول به کار است، مدام درگیر خاطرات ویل است و در ذهنش با او گفت و گو می کند. داستان به همین صورت پیش می رود تا اینکه اتفاق عجیبی در زندگی لوئیزا رخ می دهد. اتفاقی که زندگی او را به حاشیه می برد...
جوجو مویز، یک نویسنده انگلیسی ۴۷ساله است. به مدت یک دهه، کار عمده او روزنامه نگاری بود و به صورت پاره وقت مطالبی می نوشت، تا این که از سال ۲۰۰۲، تصمیم گرفت به صورت تمام وقت کتاب بنویسید. البته هنوز به همکاری با روزنامه دیلی تلگراف ادامه می دهد.
شاید پاره ای تصور کنند که به خاطر مناسب بودن محتوا و لحن کتاب های او برای ترجمه، در شرایطی که کتاب های عاشقانه جوانانه کمی می توانند مجوز نشر بگیرند، مویز توانسته این قدر در ایران محبوب شود. اما مویز در فرنگ نویسنده گمنامی نیست و در ژانر نوشته های عاشقانه بسیار موفق بوده، طوری که یکی از معدود نویسندگانی است که توانسته دو جایزه معتبر در این ژانر را از آن خود کند.
مادرم گفته بود که ماندن کنار ویل در نهایت بر بقیه عمرم تأثیر خواهد گذاشت. آن موقع فکر کرده بودم منظورش خود من است؛ از لحاظ روانى. فکر کردم منظورش احساس گناهى است که باید یاد بگیرم بر آن فائق شوم، غم، بى خوابى، هجوم بى موقع و عجیب خشم، گفتگوهاى بى پایان درونى با کسى که دیگر اینجا نیست. ولى حالا مى دیدم که مسأله فقط من نیستم: در عصر دیجیتال، من همیشه همان آدم خواهم بود. حتى اگر بتوانم همه چیز را از ذهنم پاک کنم، هیچ وقت نخواهند گذاشت خودم را از مرگ ویل جدا کنم. تا وقتى پیکسل ها و صفحه ها هستند، اسم من هم به اسم او گره خورده است. مردم بر اساس سرسرى ترین اطلاعاتى که به دستشان مى رسید ـ یا گاهى بدون آن که اطلاعى داشته باشند درباره ام قضاوت مى کردند و هیچ کارى از دستم ساخته نبود.
روی پشت بام می ایستم و به تاریکی سوسو زن لندن در زیر پایم نگاه می کنم. این همه آدم در اطرافم زندگی می کنند، نفس می کشند، غذا می خورند، حرف می زنند. میلیون ها نفر که زندگی شان کاملاً از زندگی من جداست. چه آرامش و نظم عمومی غریبی!
می خوام بگویم نمی توانم برگردم به استورتفیلد و برایشان دوباره همان دختر شوم. همان دختری که مجبور است نارضایتی مادرش را حس کند که با همه وجودش تلاش می کند کسی نفهمد ناراضی است، و عزم راسخ و سرخوش پدرش را که «همه چیز رو به راه است، اوضاع خوب است». طوری یک سره این حرف را تکرار می کند که انگار با گفتنش اوضاع واقعاً روبه راه می شود. نمی خواهم هر روز از جلوی خانه ویل رد شوم و به چیزی فکر کنم که روزی بخشی از آن بوده ام و به چیزی که همیشه آن جا وجود خواهد داشت.
من بهتر از هر کسی می دانستم چهره ای که آدم ها انتخاب می کنند تا از خودشان به دنیا ارائه کنند، با آن چه در اصل هستند بسیار فرق می کند. می دانستم رنج و اندوه می تواند شما را به رفتارهایی وادارد که حتی نمی توانید کمترین درکی از آن ها داشته باشید.
حسی که با خواندن اخبار صفحه حوادث به من دست می داد، این بود که با آن ها احساس نزدیکی می کردم، من زخم خورده بودم و دنیای اطرافم این را می دانست، و بدتر این که خودم هم به تدریج به آن واقف شدم.
گاهی ما آدم ها در اوج غم و اندوه با هر بدبختی که هست روزگار را می گذرانیم و دوست نداریم نزد دیگران اعتراف کنیم که چه قدر در نوسان روحی قرار داریم و غرق در اندوه هستیم.
می توانم بگویم از زندگی خودم تقریبا راضی بودم. این قدر در جمع هایی بودم بفهمم باید از شادی های کوچک زندگی هم خوشحال بود. سلامت بودم. دوباره خانواده ام را داشتم. کار می کردم. اگر هنوز با مرگ ویل کنار نیامده بودم، دست کم حس می کردم کم کم دارم از زیر سایه اش بیرون می آیم.
حس می کردم توی پیله کوچکی قرار دارم، اما باید اعتراف کنم پیله ای که یک فیل عظیم و تنومند در کنجش چمباتمه زده بود ... . اما دنیای بیرون، مثل موجی پیش رونده، با سرسختی تمام، آرام آرام خودش را تحمیل می کرد.
وقتی عزیزی را از دست می دهیم، کسی که عاشقش هستیم، ظاهراً دیگر توان برنامه ریزی نداریم. گاهی افراد حس می کنند دیگر هیچ اعتمادی به آینده ندارند، گاهی هم خرافاتی می شوند.
زبان | فارسی |
نویسنده/نویسندگان | جوجو مویز |
مترجم | مریم مفتاحی |
ناشر | آموت |
سال انتشار | 1396 |
نوبت چاپ | بیست و هشتم |
سایز (قطع یا اندازه) | رقعی |
تعداد صفحات | 544 صفحه |
وزن | 613 گرم |
شابک | 9786003840188 |
جلد | شومیز |
پس از تو
کاش پس از تو رو ننوشته بود. اصن دوس نداشتمش. نمیدونم چرا تصوراتم از لوئیزا عوض شد
پس از تو
وقتی پیش از تو رو با گلی ذوق میخوندم واسم عالی بود و حتی ۵۰ صقحه ی عاخرش گریه میکردم
ولی پس از تو رو خوندم ب امید اینکه عاخرش یه چیز بهتری بشه
ولی حقیقتا نظرم اینه ک پس از تو مث هر جلد دوم کتابی گند زد به داستان
اینکه ما تو ذهنمون مرگ ویل رو باوز کنیم و واسه لوییزا یه داستان خوب بسازیم خیلی بهتر بود تا با پس از تو مواجه شیم
پس از تو رو ب اندازه من پیش از تو دوس نداشتم و حس میکنم هیچ موضوع منسجمی نداشت برخلاف من پیش از تو
بچه ی ویل …سام ..لوییزا…همه ی این حوادث بینش باعث شد از اینکه هیچ موضوع منسجمی ک داستان پیش بره رو نداره و خوشم نیاد
پس از تو
من هر دو کتاب رو دوست داشتم
بارها و بارها حین خوندن فکر میکردم این کتاب خیلی ساده وپیش پا افتاده است و ارزش اینقدر معروف شدن رو نداره ولی وقتی به پایان جلد دوم رسیدم حسی رو که با تموم شدنش بهم دست داد و دوست داشتم
انرژی مثبتی در من ایجاد شد که متفاوت بود
پس از تو
من هر دو کتاب رو دوست داشتم
بارها و بارها حین خوندن فکر میکردم این کتاب خیلی ساده وپیش پا افتاده است و ارزش اینقدر معروف شدن رو نداره ولی وقتی به پایان جلد دوم رسیدم حسی رو که با تموم شدنش بهم دست داد و دوست داشتم
انرژی مثبتی در من ایجاد شد که متفاوت بود
رمان پس از تو
من پیش از تو رو بیشتر دوس داشتم. شاید چون اون عشق رو دوست داشتم.
پس از تو
من فیلمشو دیدم و عاشقش شدم
تا اخر داستان اصلا فکر نمیکردم ویل اینکارو بکنه، واقعا غم انگیز بود، فقط امیدوار بودم انجامش نده!
ولی درنهایت شاید همین بود که به یه رمان جذاب تبدیلش کرد. چون متفاوت تموم شد..
فکر نمیکنم پس از تو زیاد جذاب باشه..چون اونیکه باید باشه توی داستان، نیست!
رمان پس از تو
آقای یکی به من بگه که تو این کتاب لو دوباره عاشق میشه؟ اگه واقعا دوباره عاشق میشه ترجیح میدم نخونمش …. و یا اینکه آخرش بد تموم میشه؟؟ اگه بد تموم میشه بازم ترجیح میدم کلا نخونمش و تصور کنم داستان تو جلد اول تموم شده! اعصاب ندارم من
دردناک بود
اگه من پیش از تو رو هنوز نخوندید، نخونینش. هنوز اندوهش رو قلبم سنگینی میکنه. امیدوارم هیچ انسان فلجی نخوندش
پس از تو یه کتاب عالیه
پس از تو خیلی قشنگتر از من پیش از تو بود. پر از خلاقیت. خیلی راحت از موضوعات فرعی کتاب میشه دو تا فیلم جذاب درست کرد.
اخر کتاب اصلنم مثل فیلمای ایرانی تموم نمیشه.
من با خوندن این کتاب فهمیدم که جوجو مویز بلده.
رمان «اولین تماس تلفنی از بهشت» اثر میچ البوم، حاوی روایت هایی از بهشت و معجزه است. در این داستان، تلفن تعدادی از ساکنان شهری کوچک زنگ می خورد و آن سوی خط کسانی هستند که با صدای واقعی قبل از مرگشان اعلام می کنند که هم اینک در بهشت هستند.
کتاب «پیش از آن که بخوابم» درمورد زنی است که در اثر یک سانحه حافظه اش دچار مشکل شده است و هر روز صبح همه اتفاقات رخ داده پیش از خواب را فراموش می کند.
رمان «ادیپ در جاده» درمورد شخصیتی به نام اُدیپ است که نادانسته پدرش را کشته و در ناآگاهیِ محض با مادر خود وصلت کرده است، پس از برملاشدنِ حقیقت، چشمانِ خود را كور می کند و قدم در جاده ای می گذارد که از پایانش هیچ نمی داند.
روایت داستان «زندگی اسرارآمیز» خواننده را در جریان تلاش های لی لی برای شناخت خود و درک حقیقت مربوط به گذشته پرفراز و نشیبش قرار می دهد. اما او قبل از هر چیز، باید با حقیقت تلخی راجع به مادرش و مرگ اسرارآمیز او روبه رو شود.
جز از کل در مورد پدر و پسری است که هر کدام از یک زاویه خاص و متفاوت با عامه مردم به زندگی و اتفاقات آن نگاه می کنند. پدر با باورهای خاص و گاه عجیب خودش سعی می کند پسرش، جسپر را به بهترین شکل ممکن تربیت کند و به همین خاطر داستان زندگی خودش را از همان دوران کودکی برای او تعریف می کند.
رمان پاییز فصل آخر سال است از حال و هوای زنانی میگوید که در دوراهیهای زندگی دست و پا میزنند و به دنبال راهی برای خلاصی از گذشته و آینده، دوباره شاد زیستن یا کنار گذاشتن رویاها و با واقعیت زندگی کردن هستند.
ریگ روان جدیدترین اثر استیو تولتز پس از رمان تحسین شده جزء از کل است. تولتز در مصاحبه ای گفته جزء از کل را درباره ترس از مرگ نوشته و ریگ روان را درباره ترس از زندگی.
هاینریش بل، برنده نوبل ادبیات، در رمان عقاید یک دلقک، به خوبی توانسته شرایط کشورش در زمان هیتلر را از نظر تاریخی، اجتماعی، سیاسی و … برای خواننده ترسیم کند و با کمک کاراکتر هانس، مردی افسرده که ماسک بر چهره زده و به دنبال سرنوشت مبهمی به خانه اش بازگشته است، شرایط را برای خواننده ملموس می سازد.
عامه پسند رمانی است که مي توان آن را در رده ادبيات پليسي به شمار آورد، اما در این اثر هيچ جنايتي اتفاق نمي افتد و در عین حال دارای طنزهای زیادی هم می باشد.
کتاب بهترین شکل ممکن مجموعه ای است شامل ۶ داستان که هر کدام از داستان ها در یکی از شهرهای شیراز، تهران، مشهد، اهواز، اصفهان و بندر انزلی اتفاق می افتد.
بکمن در رمان تراژیک - کمیک مردی به نام اوه، احساس هایی مثل عشق و نفرت را به زیبایی به تصویر می کشد و انسان و جامعه مدرن را در لفاف طنزی شیرین و جذاب نقد می کند.
جای خالی سلوچ، بعد از کلیدر، قویترین اثر دولت آبادی می باشد. این رمان، داستاني است كه بر اساس تقليدي نزديك به واقعيت از آدمي و عادات و حالات بشري نوشته شده باشد و به نحوي از آن جا شالوده جامعه را در خود تصوير و منعكس كند.
«سه قصه» از چهار داستان به نام های «بالشی پُر از پَر سفید»، «خروس سفید»، «ماه بر پیشانی» و «سرگذشت فنچ ها» تشکیل شده و پوریا علمی، طنزپرداز مطرح کشورمان مقدمه آن را نوشته است.
رفتیم بیرون سیگار بکشیم هفده سال طول کشید شامل نه داستان از هفت نویسنده معاصر روس است که در ابتدای هر داستان یک صفحه به شرح حال و فعالیت های نویسنده اختصاص داده شده است.
کتاب اسکارلت دهه شصت مجموعه شعری از سجاد افشاریان است. اشعاری که عموماً روحی عاشقانه در آنها دیده می شود.
کتاب «مردم در سیاست ایران» نوشته یرواند آبراهامیان، شامل ۵ مقاله از این تاریخ نگار است. موضوع محوری پژوهش های این کتاب، تغییرات و تحولاتی است که نه از گذر گفت وگوها و بده بستان های سیاستمداران حرفه ای پشت درهای بسته، بلکه به واسطه حضور مردم در خیابان یا همبستگی اصناف و جمعیت ها برای رسیدن به خواست هایی جمعی به دست آمده است.
فرار از اردوگاه 14 روایت مستندی است از زندگی در یکی از مخوف ترین و امنیتی ترین اردوگاه های زندانیان سیاسی در کره شمالی.
ماجرای کتاب برادران سیسترز درباره زندگی دو برادر به نام های ایلای (راوی ماجرا) و چارلی با نام خانوادگی سیسترز است که به عنوان دو آدم کش، شهرت زیادی دارند.
رمان غول مدفون یکی از رمانهای محبوب نوبلیست ژاپنی یعنی «ایشی گورو» است. این کتاب حکایتِ زندگیِ زوجی است در میان مردمی که چیزی از گذشته خود به یاد نمی آورند. خود آنها هم تنها یادشان می آید که زمانی پسری داشته اند و می دانند که به جست و جوی او باید پا در راهِ سفری سحرآمیز گذاشت.
ایده محوری «ابله» همان طور که خود «داستایوفسکی» در یک نامه نوشته، «ارائه تصویر کامل از یک انسان زیبا» است. پرنس «میشکین» ابله مقدس روسی و از تبار «دون کیشوت» است، یک نوع مسیح در جهانی غیرمسیحی.
رمان «خانه لهستانی ها» نوشته مرجان شیر محمدی است، هر چند که بیشتر او به عنوان یک بازیگر شناخته می شود، اما نویسنده ای است با چند داستان و رمان که بعضاً آثارش با تحسین اهالی ادبیات وهمین طور اقبال مخاطبان مواجه شده است.
از دو که حرف می زنم از چه حرف می زنم نوشته هاروکی موراکامی در واقع خاطرات مرتبط با دوندگی هاروکی موراکامی و نقش آن در نویسندگی و زندگی حرفه ای وی است.
کتاب مو قرمز اثر اورهان پاموک نویسنده نامدار ترک و برنده جایزه نوبل ادبیات است. پاموک در این رمان با خلاقیتی که دارد افسانه ها و اسطوره ها را با واقعیت پیوند می دهد و ماجرایی جذاب با پایانی غافل گیر کننده و فراموش نشدنی می آفریند.
کتاب دختر پرتقالی نوشته یاستین گردر نویسنده مشهور نروژی است. یاستین گردر رمان دختر پرتقالی را دو سال بعد از نگارش رمان «مرد داستان فروش» منتشر کرد. حال و هوای رمان «دختر پرتقالی» تشکیل شده از یک داستان کلی با روایت هایی گوناگون، حول محور پرسش های فلسفی فراوان. اثری نسبتاً خوب با دیالوگ های تأثیر برانگیز است.
کتاب افشاگر گریشام چندین هفته پرفروشترین کتاب در زمینه ادبیات داستانی بوده است. نیویورک تایمز در مطلب خود کتاب «افشاگر / The Whistler» را نسبت به کتاب پیشین این نویسنده «وکیل دغل / Rogue Lawyer» گام بلندی به جلو دانست.
کتاب چراغ ها را من خاموش می کنم اثر زویا پیرزاد یکی از معروف ترین کتاب های دهه هشتاد است. این رمان از هنگام انتشار تاکنون بسیار مورد استقبال مخاطبین قرار گرفته است، به گونه ای که تاکنون به چاپ هفتادم رسیده است. بیشتر مخاطبان داستان معاصر فارسی این کتاب را خوانده اند. فرانکلین لوئیس ترجمه انگلیسی این کتاب را با عنوانThings We Left Unsaidدر سال ۲۰۱۲ منتشر...
کتاب عادت می کنیم اثر زویا پیرزاد یکی از پرفروش ترین رمان های حال حاضر محسوب می شود. این رمان برشی از زندگی سه زن ایرانی، دختر و مادر و مادربزرگ در تهران دهه ی 80 شمسی است. دختر درگیر مسائل و خواسته های نسل خود است، مادربزرگ هنوز غرق در گذشته ای است که کمابیش ساخته و پرداخته ی ذهن راوی قصه آرزوست.