ادامه نگارش کتاب «پنج نفری که در بهشت ملاقات می‌کنی» توسط میچ آلبوم

نویسنده پرفروش آمریکایی قصد دارد تا کتاب «پنج نفری که در بهشت ملاقات می‌کنی» را در کتاب جدیدی ادامه بدهد.

میچ البوم نویسنده پنج نفری که در بهشت ملاقات می کنی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتدپرس، میچ آلبوم نویسنده پرفروش آمریکایی داستان کتاب «پنج نفری که در بهشت ملاقات می‌کنی» را در کتاب بعدی‌اش ادامه می‌دهد.

هارپر کالینز ناشر این کتاب، با اعلام این خبر گفت کتاب جدید آلبوم با عنوان «نفر بعدی که در بهشت ملاقات می‌کنی» ۱۶ اکتبر به بازار می‌آید.

این کتاب در واقع ادامه‌ای بر کتاب تحسین شده‌ای است که سال ۲۰۰۳ منتشر شد.

کتاب جدید داستان‌های ادی مرد اصلی کتاب و آنی دختر جوانی که ادی زندگی‌اش را از دست داد تا زندگی او را نجات دهد، دنبال می‌کند ادی ۸۳ ساله مرد موقری است که برای نجات جان آنی لحظه‌ای تردید نمی‌کند.

در «نفر بعدی» آنی به زندگی‌اش ادامه می‌دهد و وقتی به نوبه خود به بهشت می‌رود، با مردی که زندگی‌اش را نجات داد روبه رو می‌شود. اینجاست که خواننده متوجه می‌شود آنی نیز در همان رویداد چیزهایی را از دست داده بود که بر زندگی‌اش اثر گذاشته است.

آلبوم نیز با صدور اعلامیه‌ای گفت خوانندگان اغلب از او می‌پرسند چه بر سر ادی و آنی می‌آید؟ و به همین دلیل وی تصمیم گرفت تا کتاب «نفر بعدی که در بهشت ملاقات می‌کنی» را بنویسد.

بر مبنای رمان «پنج نفری که در بهشت ملاقات می‌کنی» فیلمی تلویزیونی در سال ۲۰۰۴ با بازی جان وو و الن برستن ساخته شد.

میچ آلبوم نویسنده کتاب پرفروش و تحسین شده «سه‌شنبه‌ها با موری»، کتاب «برای یک روز بیشتر» را سال ۲۰۰۶ منتشر کرد که پرفروش شد و با کتاب بعدی‌اش «پنج نفری که در بهشت ملاقات می‌کنی» نیز ۹۵ هفته در فهرست کتاب‌های پرفروش آمریکا جای داشت. «نگهدارنده زمان» نیز کتاب بعدی وی بود.

کتاب پرفروش «سه شنبه‌ها با موری» که کتابی غیرداستانی است، سال ۱۹۹۷ منتشر شد. این کتاب درباره رابطه میچ آلبوم با استاد دانشگاهی است که روزهای آخر زندگی‌اش را می‌گذراند.

این نویسنده آمریکایی بیش از ۴۰ میلیون نسخه کتاب فروخته و کتاب‌هایش به ۴۲ زبان در ۵۰ کشور ترجمه و منتشر شده است.

جدیدترین و پنجمین رمان آلبوم سال ۲۰۱۵ با عنوان «رشته‌های جادویی فرانکی پِرِستو» منتشر شد.

او هنوز به‌عنوان ستون‌نویس «دیترویت فری‌پرس» کار می‌کند و یک برنامه رادیویی دارد. زمانی او به عنوان ستون‌نویس ورزشی شناخته می‌شد اما کارش را به نویسندگی کتاب و خبرهای خاص برای روزنامه گسترش داد.

این نویسنده فعالیت‌های بشردوستانه نیز دارد و اداره کننده یک یتیم‌خانه در پورت دوپرنس هاییتی و چند خیریه است که برای شهروندان کم‌درآمد دیترویت کمک جمع می‌کند.    

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “ادامه نگارش کتاب «پنج نفری که در بهشت ملاقات می‌کنی» توسط میچ آلبوم”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کافه کتاب تاپدم

کافه کتاب تاپدم یک وبلاگ خودمانی است برای کتابخوان‌ها … .

بیا کنار هم قهوه بنوشیم و کتاب بخوانیم … .

نقل قول

تاپدم در شبکه‌های اجتماعی

کانال تلگرام کافه کتاب تاپدم

اینستاگرام کافه کتاب تاپدم