رمان

رمان 

86 محصول وجود دارد.
در هر صفحه
1 دیدگاه

وقتی نیچه گریست یکی از نامدارترین رمان های روان‌شناختیِ اروین د. یالوم است که در سال ۱۹۹۲ به زبان انگلیسی نوشته شد. وقتی نیچه گریست آمیزه ای است از واقعیت و خیال، جلوه ای از عشق، تقدیر و اراده در وین خردگرای سده نوزدهم و در آستانه زایش دانش روانکاوی.

33,000 تومان
مشاهده سریع
1 دیدگاه

رمان وحشی نوشته دیوید آلموند با ترجمه نسرین وکیلی توسط انتشارات آفرینگان منتشر شده است. نسخه اصلی این کتاب در سال ۲۰۰۸ منتشر شده است. مخاطبان اصلی این کتاب، کودکان گروه سنی ج هستند. پیش از شروع داستان، این جمله در کتاب درج شده است: «تقدیم به آن هایی که وحشی درون خود را کشف کرده‌اند.»

9,000 تومان
مشاهده سریع
1 دیدگاه

«شب‌های روشن» داستان کوتاهی نوشته فیودور داستایفسکی است که در سال ۱۸۴۸، در ابتدای کار نویسنده نوشته شده‌است. مانند خیلی از داستان‌های داستایفسکی، شب‌های روشن داستان یک راوی اول شخص بی‌نام و نشان است که در شهر زندگی می‌کند و از تنهایی و این که توانایی متوقف کردن افکار خود را ندارد، رنج می‌برد.

7,000 تومان
مشاهده سریع
1 دیدگاه

موش ها و آدم ها (Of Mice and Men)عنوان یک رمان کوتاه از نویسنده برنده جایزه نوبل ادبیات، جان اشتاین بک بوده که در سال ۱۹۳۷ به چاپ رسیده است. موش ها و آدم ها داستانی غم انگیز درباره رویاهای دو کارگر فصلی و مهاجر به نام های «جورج میلتون» و «لنی اسمال» است که در رکود بزرگ دهه ۱۹۳۰ کالیفرنیا در مزرعه ای به کار گمارده می شوند. مهم ترین رویای این دو آن است که...

8,000 تومان
مشاهده سریع
1 دیدگاه

دختری در قطار (The Girl on the Train) یک رمان دلهره آور اثر پائولا هاوکینز نویسنده بریتانیایی است. رمان در آغاز انتشارش در صدر فهرست پرفروش ترین کتاب های داستان نیویورک تایمز، به تاریخ اول فوریه سال ۲۰۱۵، و سیزده هفته متوالی در صدر لیست به تاریخ ۲۶ مارس ۲۰۱۵ قرار داشت. بیشتر منتقدان کتاب را جلد دومدختر گم شده(کتاب مشهور سال ۲۰۱۲) می دانند. تا ماه مارس...

20,000 تومان
مشاهده سریع
1 دیدگاه

جایی که عاشق بودیم (All the Bright Places) نوشته جنیفر نیوِن نویسنده آمریکایی است. این کتاب در سال ۲۰۱۵ به عنوان بهترین رمان جوانان توسط سایت گودریدز و بهترین رمان عاشقانه توسط آمازون و تایم انتخاب شد.از کتاب جایی که عاشق بودیم با فروش چشمگیری استقبال شد و نام این کتاب در میان پرفروش ترین های نیویورک تایمز ثبت شد.

27,000 تومان
مشاهده سریع
نمایش 7 - 12 از 86 مورد

بالا